انواع کاسه روشویی سنگی شیک مناسب برای سرویس بهداشتی

امروزه حوض سنگی شیک می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای سرویس بهداشتی باشد، حوض سنگی لوکس ظاهری خیره کننده و چشم نواز دارد و به راحتی می تواند توجه هر فردی را برای خرید به خود جلب کند. تنوع و کیفیت این لگن سنگی شیک بسیار بالاست و همین امر باعث شده تا گزینه های زیادی در انواع طرح ها و مدل ها برای انتخاب انتخاب شود.

امروزه کاسه های سنگ شویی از و تزئین سرویس های بهداشتی بسیار محبوب و محبوب هستند. انواع سنگ های طبیعی برای تولید کاسه ها مورد استفاده قرار می گیرد و از موادی مانند چسب، چوب و رزین می توان به عنوان مدلی برای تکمیل فرآیند استفاده کرد. محبوبیت این نوع کاسه سنگی آنقدر چشمگیر است که حتی می توان از آن در دکوراسیون منزل به جای سینک ظرفشویی استفاده کرد.

همانطور که در بالا ذکر شد، سینک سنگ را می توان از سنگ های طبیعی مختلف تولید کرد، اما استحکام و مقاومت در برابر آب دو عنصر مهم در انتخاب سنگ مناسب برای ساخت کاسه لوازم بهداشتی است. که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد، به همین دلیل بیشتر کوارتز، مرمر، گرانیت، تراورتن و سنگ مرمر در ساخت و ساخت حوض سنگی استفاده می شود.در سال های اخیر انواع کاسه شستشوی سنگی برای سرویس بهداشتی تولید و نصب شده است که طیف وسیعی از مدل ها و طرح ها را در بر می گیرد.

همانطور که می دانید لباسشویی در گذشته در طرح ها و طرح های مختلف تولید و عرضه می شد، اما امروزه مواد لباسشویی بسیار متنوع است. به طور کلی طرح های این قسمت های شستشو به دو دسته تقسیم می شوند. شستشوی قرنیز: رختشویی های قرنیز دارای مدل های مختلفی بوده و شامل شستشوی چینی، سنگی، کابینتی می باشد.

این نوع شستشو در طراحی ساده و لوله قطعه کار که قسمت بالایی آن عمدتاً سینک چینی است تولید می شود. نصب آسان قرنیز و همچنین داشتن پایه ای که بتواند به راحتی تمامی لوله ها و اتصالات کارگر را بپوشاند از مزایای این نوع شستشوی پایه است اما سخت نظافتی، مدل و طراحی قدیمی تراش و ارتفاع غیر قابل تنظیم تراش. شستشو که معمولاً 85 سانتی متر ارتفاع دارد و فقط برای استفاده بزرگسالان مناسب است، از معایب این لیوان های پایه دار است.

لباسشویی بدون ثبت اختراع: این کفپوش های لمینت مانند داربست های پایه شامل چینی، سنگی و کابینت می باشند، اما به دلیل تنوع زیاد در طرح و رنگ، نظافت راحت تر و بهداشتی و همچنین ارتفاع قابل تنظیم، قیمت بالاتری نسبت به واشر های اصلی دارند.

شوینده چینی: در گذشته مدل چینی لباسشویی به طور گسترده در خدمات بهداشتی استفاده می شد.

لباسشویی بسیار گران است و معایب آن نصب آسان است اما عدم تنوع در طرح و رنگ و عدم استحکام بالا از معایب این نوع شستشو است.

شستشوی سنگ: در تولید این نوع شستشو از یک یا چند نوع سنگ طبیعی و متفاوت استفاده می شود که محبوب ترین سنگ مرمریت است.

این نوع مواد شستشو دارای وزن بالا، اما مقاومت در برابر ضربه و جذب آب بالا هستند.

حوض سنگی با گذشت زمان تغییر رنگ نمی‌دهد و تمیز کردن آسان‌تری نیز ندارد.

آیا فکر می کنید روند این بار مشابه روش استفاده آشپزخانه از سینک حمام با کابینت بوده است؟ این چند سال اخیر شاهد افزایش چشمگیر استفاده از این لمینت ها بوده ایم و ظاهر جذاب تری به آشپزخانه بخشیده است.

کابینت ها مزایای زیادی دارند، به عنوان مثال کابینت می تواند تمام لوله ها و اتصالات را به راحتی بپوشاند و می توان مواد شوینده را داخل کابینت قرار داد.

همچنین وجود پیشخوان در این نوع لباس‌شویی باعث می‌شود از وسایل تزئینی استفاده شده مانند مسواک، خمیر دندان، برس اصلاح یا جعبه دکور که سبک وزن بوده و برای حمل و نصب در دسترس هستند، به خوبی نگهداری شود.

از معایب این نوع شستشو می توان به عدم مقاومت بالایی در برابر ضربه و جسم تیز اشاره کرد.

نتیجه گیری: ما تمام تلاش خود را برای جمع آوری اطلاعاتی در مورد مناسب ترین حوض های سنگی و شیک سرویس بهداشتی با مزایا و معایب هر یک به کار بسته ایم تا گامی در جهت کمک به شما مشتریان عزیز برداشته باشیم.

برای استعلام قیمت انواع کاسه سنگ شویی و همچنین سنگ شوی های مدرن و شیک با ما تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما