بازار صادرات سینک گرانیتی تک لگنه

سینک گرانیتی تک لگنه از کشور ما بسیاری از کشورهای خارجی صادر می شود. معمولاً به دلیل کاربرد فراوانی که امروزه این سینک های گرانیتی در آشپزخانه ها دارند تقاضا برای محصولات فوق العاده بالا می باشد. به طوری که مشتریان خارجی نیز تمایل دارند این محصولات را به کشور خود وارد کنند. البته بازار صادراتی علاوه بر ارسال این کالا به کشورها معمولاً مدل‌های دیگری از سینک های گرانیتی را نیز عرضه می دارد.

 سینک گرانیتی ایرانی

مشخصات مهم سینک گرانیتی ایرانی

مشخصات مهم سینک گرانیتی ایرانی که به عنوان یک محصول فوق العاده بی نظیر در بین کشورهای خارجی شهرت پیدا کرده است. این سینک ها فوق العاده با کیفیت و همین طور دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی می باشند.

تولیدکنندگان ایرانی در تولید این محصول تلاش می کنند که از بهترین مواد اولیه و مرغوب استفاده کنند. علاوه بر اینکه عمر مفید این محصولات افزایش پیدا می کند دارای شکل ظاهری بسیار بی‌نظیری باشد. این محصولات ضد خش می باشند و هنگامی که یک جسم نوک تیز با آن برخورد می‌کند، خراشی که به شکل ظاهری این محصول آسیب وارد کند ایجاد نمی‌شود.

سینک گرانیتی تک لگنه در برابر گرما و حرارت مقاومت بسیار بالایی دارند. به صورتی که اگر یک جسم داغ را بر روی این محصول قرار بدهیم تغییر شکل نمی دهند و رنگ ظاهری آنها تغییر نمی‌کند. این محصولات ضد رطوبت و آب می باشند.  شما می توانید با خیالی آسوده ظرف های خود را در سینک های گرانیتی بشویید بدون اینکه نگران آسیب به این محصولات باشیم.

علاوه بر این طرح و رنگ بندی سینک های ایرانی بسیار بالا می باشد و مصرف کنندگان می توانند با هر سلیقه شخصی محصول مورد نظر خود را در بازارهای فروش انتخاب و خریداری کنند. علاوه بر این سینکهای گرانیتی در بازارهای فروش هم به صورت دو لگنه و هم به صورت یک نگنه موجود می باشند.

قیمت انواع سینک گرانیتی سفید

قیمت انواع سینک گرانیتی سفید در مقایسه با رنگهای دیگر سینکهای گرانیتی کمی بالاتر می باشد چون تقاضا برای این محصول بسیار بالا می باشد. در نتیجه عرضه محصولات از کارخانجات تولیدی افزایش پیدا می کند.

قیمت انواع سینک گرانیتی سفید

مرکز فروشی که سینک های سفید رنگ را به صورت کلی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند با قیمت‌های منصفانه تلاش می‌کنند که مشتریان بیشتری را به خود جلب نمایند و علاوه بر این معمولاً مراکز محصولات خود را با ضمانت و گارانتی چند ساله تحویل خریدار می دهند. در بازارهای فروش سینک های ایرانی با رنگ های مشکی، سفید، مسی،نقره ای و حتی کرمی موجود می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما