بازار فروش سینک گرانیتی

بازار فروش سینک گرانیتی

سینک ظرفشویی ، وسیله ای لگن مانند است که برای نگه داری ظروف و‌ مواد غذایی، و همچنین شستشوی آن ها، استفاده می شود. کابرد سینک های ظرف شویی به طور معمول، در آشپزخانه ها می باشد. جنس سینک های ظرف شویی می‌ تواند از مواد مختلفی مثل فولاد، مس، فلز های لعاب دار و گرانیت باشد. همچنین جنس و نوع سینک ها متناسب با قیمت و‌ کیفیت آن ها می تواند متفاوت باشد و بسته به طراحی دکوراسیون و نمای آشپزخانه از طرح‌ های مختلف استفاده نمود. که با ورود سینک های گرانیتی به بازار، به یکی از اجزایی که باعث زیبایی به آشپزخانه می شود، تبدیل شده است. این سینک ها بر اساس جنس انواع مختلفی دارند که می توان به سینک‌ های گرانیتی، استیل، کامپوزیت و … اشاره کرد؛ که این جنس ها با توجه به مواد استفاده شده در آن ها قیمت های متفاوتی نیز دارند.

بازار فروش سینک گرانیتی

راهنمای انتخاب بهترین سینک گرانیتی

راهنمای انتخاب بهترین سینک گرانیتی

سینک های گرانیتی همان طور که از نام آن ها پیداست، مواد اولیه استفاده شده در آن ها، عمدتا از گرانیت می باشد که درصد کمتری مواد، مثل اکرلیک و یا رزین را نیز در خود دارند. اما این سینک ها دارای پیچیدگی های بسیاری می باشند که مزایا و معایب زیادی به همراه دارند؛ که قبل از خرید سینک گرانیتی، توجه به این نکات لازم و ضروری می باشد.

سینک های گرانیتی را بر اساس جنس، از مواد مختلفی می سازند، که شامل: سینک‌های استیل، شیشه، گرانیت و انواع دیگر می باشد؛ که یکی از بهترین مواد برای ساخت سینک ظرف شویی، مواد گرانیتی می باشد. دلیل این امر آن است که گرانیت به عنوان ماده ای که استحکام و قوام بالایی دارد شناخته می شود. همچنین با رنگ و نمای زیبایی که دارد باعث زیبا تر دیده شدن دکوراسیون آشپز خانه می شود.

با توجه به اینکه سینک ظرفشویی، همیشه در‌ معرض سقوط وسایل و ظروف آشپزخانه، در هنگام شستشو قرار دارد، بنابراین استحکام و مقاومت آن بسیار مهم است که در صورت ضربه، به سرعت آسیب نبیند. هر چند این امر به شدت ضربه و فاصله آن بستگی دارد اما جنس سینک هم تعیین کننده سالم ماندن آن دارد. معمولا سینک‌ های استیل و یا فلزی در مقابل ضربه، تحمل کمتری دارند و آسیب پذیرتر هستند و حتی ممکن است، در آن ها سوراخ ایجاد شود. اما این موضوع در خصوص سینک های گرانیتی، صادق نیست. سینک های گرانیتی، با استحکام بالایی که دارند در برابر ضربه و فشار، مقاومت قابل توجهی دارند و باعث بالا رفتن عمر و کارایی آن می شود.

یکی‌ دیگر از دغدغه هایی که در خصوص سینک های ظرفشویی وجود دارد، مقاومت آن در مقابل حرارت می باشد. زیرا در آشپزخانه، قرار گرفتن ظروف و وسایل داغ روی سینک ظرفشوی، اجتناب ناپذیر است. از طرفی سینک های استیل معمولا در مقابل حرارت، مقاومت زیادی از خود نشان نمی دهند و به راحتی تغییر رنگ‌ می دهند. اما سینک های گرانیتی با تحمل دمای بالا، تا حدود ۲۸۰ درجه، این نگرانی را بر طرف کرده اند و قرار گرفتن در معرض حرارت به راحتی تغییر رنگ نمی دهند. البته برای افزایش طول عمر و ماندگاری سینک گرانیتی، بهتر است حتی الامکان، ظروف داغ روی آن قرار نگیرد.

علاوه بر زیبایی و طراحی شکیل سینک های گرانیتی، ماندگاری و مقاومت آن در برابر خراشیدگی و برخود اجسام نوک‌ تیز نیز حائز اهمیت می‌ باشد. سینک‌ های استیل و‌ فلزی، در برابر خراشیده شدن توسط اجسام‌ نوک تیز، به سرعت شکل اولیه خود را از دست می‌ دهند؛ که باعث خراب شدن آن به مرور زمان می شود. در سینک‌ های گرانیتی، با توجه به میزان تراکم و‌ فشردگی ای که در آن به کار رفته است، دارای مقاومت بالاتری می باشند؛ هر چند در این مورد نیز نباید اجسام تیز یا برنده روی سطح آن کشیده شود. در سینک گرانیتی باکیفیت موادی به کار رفته است که مانند لایه ای محافظ، سطح روی سینک را پوشانده است که این امر مانع آسیب دیدن آن می شود.

کدام سینک ظرفشویی برای آشپزخانه مناسب تراست ؟

سینک های ظرف شویی بسته به نوع استفاده، می توانند انواع مختلفی داشته باشند که در مورد سینک آشپزخانه، زیبایی، مقاومت و همچنین طول عمر و‌ کارایی آن، بیشتر مدنظر است. سینک گرانیتی مرغوب، از لحاظ زیبایی و طول عمر، نسبت به تمام انواع سینک‌ ها، کارایی و استحکام بیشتری دارد. در مورد این نوع سینک ها هم، انواع متفاوتی وجود دارد، بسته به مقدار گرانیت به کار رفته در تولید آن، دارای کیفیت های متفاوتی نیز می باشند.

یکی از ویژگی‌ های سینک گرانیتی خوب، تنوع رنگ و جلای زیبای آن است. از بهترین و پر طرفدار ترین رنگ‌ های سینک‌ گرانیتی هم، می توان به رنگ‌ های مشکی و سفید اشاره کرد؛ که علاوه بر زیبایی، ترکیب مناسب و مورد پسندی با دکوراسیون آشپزخانه، ایجاد می کند. سینک های گرانیتی، با جنس‌ خاص و ویژه ای که دارند، بر خلاف سینک های استیل و فلزی، لکه آب و رد دست یا وسایل مختلف روی آن باقی نمی ماند. از این‌ رو باعث شده است که با گذر زمان، رنگ آن تغییر نکرده و مانند روز اول، شفافیت آن حفظ‌ شود. علاوه بر این، سینک گرانیتی، در برابر رسوبات و املاح،‌ مقاوم‌ است و بر خلاف انواع دیگر، به دلیل لایه‌ محافظت کننده ای که روی آن وجود دارد، احتمال باقی ماندن لکه یا رسوب روی آن وجود ندارد و‌ می توان به راحتی با دستمال و‌ یا آب و بدون استفاده از شوینده ای، آن را پاک کرد.

آموزش نگهداری از سینک گرانیتی مرغوب

آموزش نگهداری از سینک گرانیتی مرغوب

برای حفظ و نگهداری از سینک‌ گرانیتی و برای حفظ روکش‌ سطحی آن، لازم‌ است که هر‌چند مدت یک بار، با پارچه تمیز کل قسمت های سینک را تمیز نمود و پس از تمیز کردن سینک، سطح آن را نیز با پولیش مخصوص که جهت تمیز کردن گرانیت و‌ کوارتز، استفاده می شود، کاملا تمیز کرد. هر چند که انجام پولیش، همیشه نیاز نیست و فقط زمانی توصیه می شود که شاهد تغییر رنگ و ظاهر گرانیت به صورت جزئی باشید. تغییر ظاهری که در‌ گرانیت رخ‌ می‌دهد، به صورت کدر شدن سطح آن می‌ باشد. پس زمانی باید اقدام به پولیش کرد که سطح گرانیت مقداری کدر شده باشد.

به‌ منظور افزایش طول عمر و کارایی سینک گرانیتی، توصیه می شود که از قرار دادن ظروف داغ و قرار دادن آن در معرض حرارت مستقیم خودداری شود. همچنین از تماس‌ اجسام‌ نوک تیز که احتمال خراشیده شدن سینک‌ را به‌ وجود می آورد نیز باید جلوگیری کرد. هرچند سینک ظرف شویی گرانیتی، مقاومت قابل توجهی در قابل این عوامل خارجی دارد، اما در طولانی مدت، ممکن است به سینک آسیب وارد کند.

ایا سینک گرانیتی خوب است ؟

سینک‌ های گرانیتی به دلیل استفاده از موادی مانند کوارتز، در ترکیب آن ها، همواره از نفوذ عوامل باکتریایی و میکروب ها، ممانعت می‌کنند. سینک های تقلبی نیز در بازار وجود دارد که ظاهری شبیه سینک‌ گرانیتی دارند و ارزان قیمت تر هستند؛ ولی ترکیب آن ها از مواد پلاستیکی و غیر بهداشتی تشکیل شده است و در بلند مدت، مضرات آن مشخص می شود. سینک های گرانیتی، با مقاومت بالایی که در‌ برابر خراشیدگی دارند، نسبت به تماس مکرر ظروف غذایی و کشیده شدن آن به سطح‌ سینک، مقاوم بوده و به راحتی خراشیده نمی شود. از این رو ویژگی منحصر به فردی، در مقایسه با سینک‌ های دیگر به حساب می آید. با تمام این ویژگی ها، از کشیده شدن ظروف و وسایل بر روی سطح سینک‌ باید خود داری شود.

این سینک ها به دلیل سطح براقی که دارند، نظافت و شستشوی آن ها راحت است و همچنین به راحتی لک دار نمی شوند و تمیز کردن آن نیز به آسانی صورت می گیرد و با یک دستمال مرطوب می توان آن را کاملا تمیز کرد. از دیگر ویژگی های سینک گرانیتی، داشتن سیفون و زیر آب می باشد که به منظور تخلیه سریع آب، از لگن سینک می باشد. البته نکته قابل توجه این است که بسیاری از دلالان کالا، سینک گرانیتی و سیفون را به صورت جداگانه می فروشند و هزینه اضافه ای را از‌ مشتری دریافت می‌ کنند که قبل از اقدام به خرید، باید این موضوع را در‌ نظر داشت.

این سینک های گرانیتی دارای تنوع رنگ بسیار بالا می باشند که مشتری با دامنه وسیعی از حق انتخاب، مواجه است. در بین رنگ‌ های پر فروش و پر طرفدار، رنگ های مشکی، سفید و طوسی در اولویت هستند. البته این تنوع رنگ بعضاً ممکن است برای مشتری گیج کننده باشد اما با توجه به نوع دکوراسیون آشپزخانه می توان ترکیب رنگ آن را انتخاب کرد. در سینک های گرانیتی به علت استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین درصد گرانیت بالا، تغییر رنگ در آن ها تقریبا غیر‌ ممکن است. البته در این مورد هم محصولات تقلبی وارد بازار شده است که پلاستیکی می باشند و فقط از لحاظ شکل ظاهری مشابه می‌ باشند و این مدل های تقلبی به‌ مرور زمان تغییر رنگ‌ می دهند. همچنین مقاومت در برابر مواد شوینده و شیمیایی باعث شده است که شستشوی ظروف در درون سینک گرانیتی بدون نگرانی از تغییر رنگ آن باشد. حتی شستشو با مایع سفید کننده در دراز مدت هم نمی تواند آسیبی به رنگ و ظاهر آن به وجود بیاورد.

مقاومت به حرارت و ظروف داغ نیز باعث شده است که در برابر آب جوش و حرارت غیر مستقیم، آسیبی به آن وارد نشود. جهت شستشوی سینک‌ گرانیتی، فقط کافیست کمی شیر و‌ سرکه‌ را با هم ترکیب کرد و به آرامی و با پارچه ای نرم، روی سطح سینک ظرفشویی کشیده شود و با کمی آب آن را شستشو داد. از دیگر ویژگی های سینک گرانیتی، نصب راحت آن می باشد. که البته برای نصب آن لازم است تا افراد ماهر این کار را انجام‌ دهند که از آسیب احتمالی به سینک‌ ظرفشویی جلوگیری شود.

توزیع کننده سینک گرانیتی

توزیع کننده سینک گرانیتی

شرکت ها و کارخانجات متعددی با ارائه بهترین محصولات، توزیع سینک گرانیتی را انجام‌ می دهند. این شرکت ها با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب و استفاده از بالاترین درصد از گرانیت، توزیع کننده سینک‌ های ظرفشویی با کیفیت و‌ معتبر می باشند. البته در بازار، افراد سودجویی وجود دارند که سینک های تقلبی را با شکل و ظاهر شبیه به سینک‌ گرانیتی عرضه می کنند. این نکته را باید در نظر داشت که هر سینکی که ظاهر شبیه به گرانیت داشت، سینک گرانیتی نیست. علاوه بر این برای اطمینان خاطر از خرید سینک با کیفیت و اصلی باید از عرضه کنندگان اصلی سینک‌ های ظرفشویی گرانیتی، خرید صورت گیرد.

در سراسر کشور نمایندگی های معتبر بسیاری وجود دارد که سینک گرانیتی با کیفیت را از تولید کنندگان معتبر وارد بازار می کنند که دارای برند مشخص و قابل شناسایی می باشند و برای خریدی مطمئن و بدون مشکل توصیه می شود که قبل از خرید سینک گرانیتی، این نمایندگی های توزیع سینک ها شناسایی شوند.

خرید آسان سینک گرانیتی

آسان ترین‌ راه برای خرید سینک‌ گرانیتی با کیفیت، مراجعه حضوری به مراکز اصلی توزیع و‌ پخش این‌ محصولات می باشد. فروشگاه های معتبر که به صورت جزئی و عمده، محصولات گرانیتی مرغوب را عرضه می کنند، دارای برند معتبر می باشند و با مراجعه به این مراکز، می توان انواع مختلف سینک‌ های ظرف شویی گرانیتی اصل و با کیفیت را در انواع طرح ها، مشاهده کرد.همچنین این مراکز، مناسب ترین قیمت محصول را ارائه می دهند که مطابق با نیاز مشتری می باشند.

علاوه بر خرید مطمئن و آسان که به صورت حضوری می‌ توان انجام داد، فروشگاه های اینترنتی پخش و توزیع سینک‌ های گرانیتی ظرفشویی نیز به وجود آمده است. در این فروشگاه ها تمامی انواع سینک های گرانیتی با تنوع رنگ بالا موجود می باشد؛ که با مراجعه به سایت این فروشگاه ها، می توان طرح های مختلف سینک های گرانیتی را با هم مقایسه کرد؛ و مناسب ترین نوع را با قیمت استاندارد، خریداری‌ کرد.

پخش عمده سینک گرانیتی

پخش عمده سینک گرانیتی

پخش سینک گرانیتی به صورت عمده در بازار های عرضه کننده این محصولات صورت می گیرد. فروشگاه های معتبر که انواع محصولات سینک گرانیتی را عرضه می کنند، به صورت عمده، سینک‌ های گرانیتی را از تولید کننده و بدون واسطه، وارد بازار می کنند. این فروشگاه ها علاوه بر ارائه سینک های گرانیتی به داخل کشور، سینک‌ های مرغوب و با کیفیت را با متنوع ترین رنگ ها، به خارج از کشور نیز صادر می کنند. برای صادرات محصول، قیمت مناسب به همراه کیفیت عالی سینک ظرف شویی، مد نظر است که سینک های گرانیتی بهترین کیفیت ممکن را دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما