توزیع کننده سینک گرانیتی زرد

سینک یکی از ضروری ترین لوازمی است که در آشپزخانه های ما قرار دارد و با استفاده از آن می توانیم به بهترین شکل ممکن اقدام به شستشوی ظروف، میوه ها، سبزیجات و سایر مواد غذایی خود نماییم. یکی از بهترین نمونه های این محصولات که در مراکز توزیع سینک ارائه می گردد و خرید آن همواره با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است سینک گرانیتی زرد می باشد که علاوه بر استحکام بالا، جذابیت و زیبایی بی نظیری نیز دارد.

توزیع کننده  سینک گرانیتی زرد

آشنایی با مراحل تولید سینک گرانیتی

آشنایی با مراحل تولید سینک گرانیتی اصلی ترین ماده تشکیل دهنده این سینک سنگ گرانیت است که در واقع یک نوع سنگ آذرین می باشد که در اثر فعالیت آتشفشان ها ایجاد شده و در دل زمین به وفور یافت می شود. برای تولید این نوع سینک ابتدا پودر سنگ گرانیت را با استفاده از موادی مانند آکریلیک و رزین مخلوط کرده و یک مایع غلیظ به دست می آورند.
البته میزان این مواد با استفاده از یک فرمولاسیون استاندارد به خوبی محاسبه شده است و باید دقیقاً مواد را به اندازه مشخص شده با همدیگر ترکیب نمود.

هر چقدر درصد پودر سنگ گرانیت موجود در این فرمول بیشتر باشد، سینک دارای استحکام و دوام بیشتری بوده و در برابر رطوبت و آب مقاومت خواهد کرد. پس از اینکه مواد اولیه به خوبی با همدیگر ترکیب شدند آنها را درون قالب های مورد نظر می ریزیند.
معمولاً جنس این قالب ها از فلز یا فایبر گلاس است؛ پس از اینکه پودر سنگ گرانیت با دیگر ترکیباتی که درون آن وجود دارند به خوبی شکل قالب مورد نظر را به خود گرفت، آن را از قالب جدا نموده و تحت حرارت قرار داده و خشک نموده و آماده استفاده می نمایند.

قیمت مستقیم سینک گرانیتی رنگی

قیمت مستقیم سینک گرانیتی رنگی این روزها استفاده از سینک گرانیتی رنگی در تمامی نقاط جهان و به خصوص کشورمان ایران رواج فراوانی دارد و بسیاری از افراد به خاطر زیبایی و لوکس بودن آن تصمیم گرفته اند که در آشپزخانه خود از این محصول زیبا و با شکوه استفاده نمایند.
همچنین تجربه نشان دهنده آن است سینک هایی که با استفاده از سنگ گرانیت تولید می شوند دارای دوام و استحکام بالایی بوده و ضربه، خط و خش نمی توانند به ساختار آن آسیبی وارد نمایند.

شایان ذکر است که قیمت سینک گرانیتی در بازار کشورمان به عوامل مختلفی از جمله برند تولید کننده، نوع سینک و ابعاد و اندازه آن بستگی دارد و شما می توانید بر مبنای بودجه ای که قرار است برای این کار اختصاص دهید و همچنین نیاز خود یکی از انواع آن را خریداری کرده و از کارایی بی نظیر آن برخوردار شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما