تولیدی سینک گرانیتی مشکی مرمر طلایی

سینک گرانیتی مشکی مرمر طلایی برای مدل‌های گوناگون است که با زمینه طلایی و مشکی به صورت ترکیبی تولید می‌شود و به علت شیک بودن امروز از آن استفاده های بی شماری می شود و همچنین دارای کیفیت فوق‌العاده مطلوب است و قیمت مناسبی دارد.

تولیدی سینک گرانیتی مشکی مرمر طلایی از روش‌های مختلف جهت تولید این محصولات استفاده می‌کند و آنها را به میزان انبوه تولید می نماید و با قیمت ویژه به بازار ارائه می‌کند همچنین در این تولیدی تمامی محصولات دارای نشان طلایی و مهر استاندارد هستند.

تولیدی سینک گرانیتی مشکی مرمر طلایی

مقایسه سینک گرانیتی و سینک سرامیکی

مقایسه سینک گرانیتی و سینک  سرامیکی انواع سینک مشکی گرانیتی دارای تفاوت های بسیار فراوانی با سینک سرامیکی هستند و همچنین ممکن است در برخی وجوه با یکدیگر شباهت داشته باشند پس مشتریان عزیز با ما همراه باشند چون قرار است که در این مقاله این دو محصول را با یکدیگر مقایسه کنیم و مزیتها و معایب هر کدام را بیان کنیم.

سینک گرانیتی گرد نسبت به نمونه های سرامیکی دارای استحکام و مقاومت فوق العاده بیشتری می باشد چرا که همانند سنگهای گرامی کی نسبت به سرامیک ضخیم تر بوده به همین جهت قابلیت تحمل وزن بیشتری نیز دارد اما آن این می باشد که وزن آن نیز سنگین تر است یعنی جابجایی سینک گرانیتی نسبت به سرامیکی سخت تر می باشد.

شباهت این دو محصول معمولاً این است که هر دو آنها دارای لعاب مخصوص هستند که اینها باعث می‌شود هنگامی که این دو محصول شخصی می شوند به راحتی با استفاده از دستمال مرطوب آنها را تمیز کرد و پاک نمود و این باعث می شود که محصول تا زمانی که از آن استفاده می کنند شفاف و براق باشد.

سینک سرامیکی معمولاً دارای کیفیت پایین تر و قیمت ارزان تر نسبت به سینک گرانیتی است چراکه سینک گرانیتی به علت داشتن تنوع بالا و همچنین به علت به کار رفتن متریال با کیفیت در تولید آنها دارای قیمت های گران تر نسبت به نمونه های سرامیکی هستند.

سینک گرانیتی مشکی معمولاً این قابلیت را دارد که بتوان آن را با استفاده از پایه های مخصوص روی دیوار نصب کرد که سینک سرامیکی نیز اینجوری می باشد اما امروزه از سینک های گرانیتی استفاده های بیشماری به علت جذابیت بیشتر می کنند.

سفارش انواع سینک گرانیتی مشکی گرد

سفارش انواع سینک گرانیتی مشکی گرد سفارش انواع سینک گرانیتی مشکی گرد توسط سفارش دهندگان با روش‌های مختلف انجام می‌شود که از جمله روش‌های سفارشی محصولات می توانیم به روش اینترنتی اشاره کنیم که به تازگی راه اندازی شده و به این صورت می باشد که مشتریان می توانند با مراجعه به سامانه معتقد به صورت اینترنتی از قیمت این محصولات استعلام بگیرند و همچنین با کیفیت آنها آشنا شوند و بعد در صورت تمایل آنها را تهیه کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما