تولید انواع سینک روشویی گرانیتی

آشپزخانه قلب هر خانه ای است بنابراین توجه به لوازمی که در آن استفاده می‌ شود، اهمیت بسزایی دارد از جمله این محصولات سینک ظرفشویی است که انواع مختلفی داشته و زیبایی و دوام آن تاثیر بسیار زیادی در زیبایی آشپزخانه خواهد داشت. تولید سینک روشویی گرانیتی به دلیل اینکه بهترین سنگ ها در کشور ما وجود دارد، در مدل های مختلف انجام شده و به شما عزیزان در داشتن آشپزخانه ای زیبا و چشمگیر کمک می کند.

تولید انواع سینک روشویی گرانیتی

مقاومت سینک گرانیتی در مقابل ضربه

مقاومت سینک گرانیتی در مقابل ضربه سینکهای استیل جز پرفروش ترین و پرمصرف ترین سینک های ظرفشویی است اما در چند سال اخیر سینک های گرانیتی روی کار آمدند و به شدت توانست با استقبال بسیار خوبی روبرو شود که تنها ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارد، بلکه دارای مزایای فوق العاده زیادی هم می باشد و یکی از این مزایا، مقاومت آن در برابر ضربه است. اما اگر بخواهیم به طور کلی با سینکهای استیل مقاومت آن را در نظر بگیریم، امکان شکستگی سینک در ضربه های بسیار شدید وجود دارد.

‏سینکهای گرانیتی بگونه‌ای طراحی شده که در برابر حرارت مقاومت بسیار بیشتری نسبت به سینک استیل دارد به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد، نمی شکند و حتی در برابر حرارت دچار ترک خوردگی هم نمی شود. در روی انواع سینک گرانیتی محافظ وجود داشته که مانع آسیب رسیدن به سینک می شود.

همچنین خاصیت ضد لکه دارد و به راحتی با یک دستمال تمیز می شود بنابراین این نوع سینک ها برای خانم های حساس که همواره می‌خواهند آشپزخانه برق بزند، گزینه مناسبی خواهد بود. این سینک ها برتری های بسیار زیادی نسبت به سایر محصولات داشته و جنس خاص آنها اجازه می‌ دهد شکل سینگ متناسب با سلیقه خریدار باشد.

ضد ضربه بودن سیک ها، ویژگی ضد خش را به محصول بخشیده که به جرأت می‌ توان گفت تحمل ضربه های محکم را هم دارد اما توجه داشته باشید این سینک ها باید باید از ضخامت بالاتری برخوردار باشد تا تحمل آن در برابر ضربه های شدید هم افزایش یابند.

صادرات عمده سینک گرانیتی ایرانی

صادرات عمده سینک گرانیتی ایرانی همانطور که در بالا اشاره کردیم، برترین و بهترین معادن سنگ گرانیت در کشور ما وجود دارد بنابراین سینکهای گرانیتی که در ایران تولید می‌ شود، از بهترین متریال بوده که ویژگی ها و محاسن فوق العاده زیادی دارد. به این منظور صادرات سینک ایرانی گرانیتی به صورت عمده به کشورهای مختلف و متقاضی همچون کشورهای عربی و اروپایی انجام می‌شود که صادرات این نوع سنگ ها در طرح و رنگ های متنوع انجام شده و حتی برخی از آنها به صورت سفارشی تولید می شود.

توجه داشته باشید فروش این محصولات در بازارهای داخلی با گارانتی و ضمانت نامه اصالت کالا انجام شده تا خیال مشتری از بابت کیفیت محصول آسوده باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما