خرید تضمینی سینک کامپوزیتی گرانیتی سیاه

لوازم کاربردی و به ویژه لوازم بکار رفته در ساخت قسمت های مختلف منازل از گذشته با پیشرفت همراه بوده و به مرور زمان محصولات جدید با قابلیت ها و همچنین ظاهری متفاوت و مدرن به بازار عرضه شده است. سینک آشپزخانه هم از این قاعده مستثنی نبوده و دچار تغییراتی در ساختار و ظاهر شده است. سینک کامپوزیتی یکی از جدید ترین سینک های موجود در جهان به شمار می رود که خرید تضمینی سینک کامپوزیتی گرانیتی سیاه موجب رونق آن گشته است.

خرید تضمینی سینک کامپوزیتی گرانیتی سیاه

بررسی کیفیت سینک کامپوزیتی گرانیتی

بررسی کیفیت سینک کامپوزیتی گرانیتی بر خلاف سینک های رایج و قدیمی که از جنس استیل تولید می شود، سینک های کامپوزیتی گرانیتی از سنگ گرانیت تولید می شود. البته نه خود سنگ خام بلکه ترکیبی از مخلوط خاک سنگ گرانیت با درصدی رزین. این ترکیب باعث می شود جسمی سخت مانند سنگ و البته با مقاومت بالاتر در برابر فشار و حرارت ایجاد شود.

همچنین سینک تهیه شده از ترکیب خاک گرانیت و رزین دارای سطحی کاملا صاف و سیقلی بوده و دارای حفره نیست و به همین جهت از تجمع آلودگی در سطح سینک جلو گیری می گردد.

بنابراین سینک های کامپوزیتی گرانیتی هم از زیبایی سنگ های گرانیت برخوردار است و هم استحکام و مقاومت در برابر ضربه و و حرارت را شامل می شود.

سینک های کامپوزیتی گرانیتی تا حدود ۲۷۰ درجه سانتیگراد را می توانند تحمل کنند. بنابراین با جایگزین کردن سینک های گرانیتی با سینک های سنتی استیل، زیبایی محیط آشپزخانه منزل، شرکت و اداره دو چندان خواهد شد.

کیفیت سینک گرانیتی وابستگی بسیار زیادی به جنس خاک سنگ گرانیت و همینطور رزین بکار رفته در تهیه خمیر کامپوزیت گرانیت دارد. ترکیب استاندارد و اصولی این دو ماده باعث می شود محصول نهایی علاوه بر کیفیت و دوام و ماندگاری بالا از زیبایی بالایی نیز برخوردار باشد.

سطح صاف و براق سینک کامپوزیتی گرانیتی باعث زیبا تر شدن هر آشپزخانه ای خواهد شد. رزین بکار رفته در ساخت بدنه سینک باعث می شود بر خلاف سنگ گرانیت که دارای حفره های متعدد می باشد، ترکیب خاک گرانیت و رزین بدون حفره و فرو رفتگی بوده و کامپوزیت ساخته شده کاملا یکدست باشد.

شست و شوی این سینک نیز راحت بوده و در برابر مواد شوینده کاملا مقاوم خواهد بود.

سفارش انواع سینک کامپوزیتی گرانیتی

سفارش انواع سینک کامپوزیتی گرانیتی مجموعه ما عرضه کننده مستقیم و بدون واسطه انواع سینک کامپوزیتی گرانیتی در کشور است و محصولات متنوع، با کیفیت و ارزان خود را در سراسر کشور و در اسرع وقت توزیع می نماید. امکان همکاری با پیمانکاران ساختمانی و همچنین فروشندگان لوازم خانه وجود داشته و سفارشات در کمترین زمان ممکن به شهرهای سراسر ایران ارسال می گردد.

خواهشمند است جهت سفارش سینک کامپوزیتی با ما تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما