خرید سینک کامپوزیتی گرانیتی سیاه ارزان

در آشپزخانه همه ما یک سری لوازم و تجهیزات وجود دارد که ما و به ویژه خانم های کدبانو حساسیت خاصی نسبت به آنها داریم مانند کابینت، سرامیک و …. یکی از ابزار پر استفاده در آشپزخانه ها سینک ظرفشویی می باشد که در انواع مختلفی در بازار مشاهده می شود و نوعی از این سینک ها به سینک کامپوزیتی گرانیتی سیاه، معروف می باشد که می توانید برای خرید آن با قیمت مناسب به ما مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خرید سینک کامپوزیتی گرانیتی سیاه ارزان

بررسی مشخصات سینک کامپوزیتی گرانیتی

بررسی مشخصات سینک کامپوزیتی گرانیتی گرچه هنوز در اکثر آشپزخانه ها، بیشتر از سینک استیل استفاده می شود ولی هستند کسانی که به سینک کامپوزیتی گرانیتی تمایل نشان می دهند. در تولید سینک کامپوزیتی گرانیتی، خاک گرانیت را با رزین آکرلیک ترکیب می کنند که معمولا ۸۰ درصد آن گرانیت و ۲۰ درصد بقیه رزین آکرلیک می باشند. محصول به دست آمده ویژگی گرانیت را داراست و تنها تفاوت آن با گرانیت، مقاومت بالا و قیمت مناسب و نگهداری آسان آن می باشد.

از لحاظ ظاهری این سینک ها رنگ یکنواخت و یکپارچه ای دارند و از زیبایی فوق العاده ای برخوردارند و برای مشکل پسندان انتخاب بسیار خوبی می باشد. حتی در تولید برخی از این سینک ها از رنگ بندی های متنوع، بهره گرفنه شده است و سینک هایی با ترکیب چند رنگ به دست آمده اند. علاوه بر ظاهر آن، این سینک ها از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربه و خط و خش مقاوم می باشند.

همچنین در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم می باشند و می توانند تا دمای بالای ۵۳۰ درجه فارنهایت را نیز تحمل کنند. تمیز کردن این سینک ها بسیار آسان بوده و با مقدار کمی پاک کننده همراه با دستمال نخی، به خوبی تمیز شده و لکی روی آن باقی نمی ماند. برای اخذ نتیجه بهتر و زیبایی ماندگار این سینک ها می توانیم از روغن های معدنی نیز بهره بگیریم.

عرضه انواع سینک کامپوزیتی تک لگنه

عرضه انواع سینک کامپوزیتی تک لگنه در مرکز فروشگاهی، عرضه انواع سینک کامپوزیتی و نیز سینک تک لگنه گرانیتی، توسط همکاران متعهد ما صورت می گیرد. این سینک ها که به لطف تولیدکنندگان ایرانی با بهترین مواد اولیه و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات مکانیزه، تولید می شوند توسط همکاران ما به صورت بی واسطه از کارخانه تحویل گرفته می شود و در فروشگاه مرکزی در معرض دید مشتریان قرار می گیرد.

به علت حذف واسطه ها و عرضه در تناژ بالا، قیمت این سینک ها مقرون به صرفه تر از قیمت بازار می باشد. شما می توانید برای خرید آن به فروشگاه مرکزی به صورت حضوری مراجعه نمایید و یا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی، اقدام به خرید آنلاین محصول کرده و این محصول بی نظیر ما را خریداری نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما