خرید سینک گرانیتی طرح سنگ توکار رگه دار با مناسب ترین قیمت

سینک گرانیتی توکار یکی از پر طرفدار ترین سینک ها در بین مردم است. شپزخانه به عنوان قلب خانه معرفی شده است و یکی از مهم ترین قسمت ها سینک آشپزخانه است.به تازگی در طرح های جدید گرانیت و سنگ عرضه شده است. این مدل ها یکی از جدیدترین نمونه های پرفروش بازار محسوب می شوند که زیبایی چشم نواز منحصر به فردی دارند. به طور کلی محیط آشپزخانه را تغییر می دهند و با مناسب ترین قیمت قابل خریداری هستند.

سینک ظرفشویی نقش مهمی در شستن ظروف دارد و عنصری حیاتی در حفاظت از سلامت محیط است که از طریق آن مواد غذایی شسته شده ضدعفونی می شوند. اندازه و ابعاد این محصول مهم است و باید با توجه به الگوی مصرف خانواده انتخاب شود تا برای رفع نیاز آشپزخانه مفید باشد.

سینک های آشپزخانه از چندین قسمت تشکیل شده اند که برای قرار دادن ظروف کثیف و شسته شده و همچنین میوه ها و سبزیجات طراحی شده اند. تا به بهترین شکل ممکن در فرآیندهای شستشو و آبکشی کمک کنند. نمونه های  سینک دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند. هر کدام قطعه ای منحصر به فرد می باشد و نمونه مشابه و تکراری در این محصول وجود ندارد.

از سنگ گرانیت چه می دانید؟

به دلیل استفاده از مواد اولیه طبیعی و سنگ گرانیت در ساخت آن، هر قسمت از این سینک ویژگی های منحصر به فردی دارد.  این کالا ظاهری زیبا و چشمگیر در آشپزخانه ایجاد می کند.

سینک گرانیتی توکار

قرار گرفتن محصول فولاد ضد زنگ در معرض آب یکی از مهمترین دلایل خرید و استفاده از این سینک می باشد. با پیشرفت های این صنعت، ازگرانیت برای ساخت نماهای مستحکم، بادوام و زیبا استفاده می شود. گرانیت به عنوان یک ماده طبیعی و غیر آلی در نظر گرفته می شود.

سینک های سی ام سی مشابه سنگ های طبیعی و زیبا جلوه بی نظیری به محیط آشپزخانه می دهند. سنگ کوارتز در برابر حرارت فوق العاده مقاوم است و هیچ گونه خراش، لکه و آسیبی نخواهد دید. سطح صاف و صیقلی این محصول  به راحتی تمیز نگه داشته می شود. برای درخشندگی نیازی به پاک کننده شیمیایی ندارد.

سینک گرانیتی توکار و روکار دو نمونه از سینک های گرانیتی پر فروش در بازار هستند. قیمت سینک ها با توجه به نوع و کیفیت آنها تعیین می گردد.

سینک حرارتی

استفاده و نگهداری از سینک های حرارتی به راحتی اتفاق می افتد و یکی از بهترین و ثابت ترین نمونه های سینک مورد استفاده در محیط خانه می باشد. این ماده متخلخل از ظاهر شدن هر گونه ماده غذایی یا آب جلوگیری می کند. با استفاده از یک حوله نخی معمولی سطحی تمیز و براق خواهد داشت.

سطح و محیط سینک کاملا سالم و بدون هیچ گونه باکتری و بویی از غذا باقی مانده است. زیبایی این سینک ها به دلیل استفاده از مواد طبیعی و براق مانند کوارتز است که از زیباترین کانی ها به شمار می روند. این سینک ها دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به نمونه های سینک موجود در بازار دارند. یکی از به صرفه ترین گزینه ها برای مصارف خانگی می باشند.

استفاده از سینک در مقایسه با نمونه های استنلس استیل یا فولادی به دلیل خواص کوارتز در جذب صدا، آلودگی صوتی کمتری دارد و ضربه ظروف به بدنه سینک باعث ایجاد صداهای طولانی و سخت نمی شود. سینک های گرانیتی را می توان به راحتی به هر شکلی انتخاب کرد. نمونه های مستطیلی، مربعی، گرد و سفارشی آن با رنگ و طرح مورد نیاز مشتری تولید می شود.

سینک های گرانیتی علاوه بر دوام بالا و عملکرد بهتر، ظاهری زیبا و متفاوت را برای آشپزخانه فراهم می کند. سطح صاف این محصول بدون نیاز به مواد شوینده شیمیایی به راحتی قابل شست و شو بوده و به حالت اولیه باز می گردد.

شاید بزرگترین مزیت استفاده از سینک در مقایسه با سینک استیل قدیمی، خاصیت آن در جلوگیری از انتشار بو و باکتری های ناشی از کاشت غذا باشد که استفاده از آن برای هر آشپزخانه ای حیاتی است. سینک های گرانیتی را می توان با دکوراسیون آشپزخانه سفارشی کرد. به عنوان یک قطعه سنگ و زیبا جلوه ای چشمگیر برای دکوراسیون این محیط ایجاد کرد.

مقاومت سینک های گرانیتی

سینک های گرانیتی مقاومت بالایی در برابر حرارت و مایع های جوشان دارد. با استفاده از این محصول متوجه تفاوت آن با سایر نمونه های سینک خواهید شد. از مزایای این محصول می توان به یکی از پرفروش ترین سینک های مورد استفاده در منازل اشاره کرد.

سینک گرانیتی توکار می تواند یکی از پر کاربرد ترین سینک ها در منازل باشد. این سینک جلوه بسیار زیبایی داشته و به همین دلیل یکی از محبوب ترین نمونه های سینک می باشد.

قیمت سینک گرانیتی توکار

بر روی سطح چاقو یا ظروف سنگین با سطح گرانیتی یا سینک سرامیکی هیچ گونه آسیب و خراش ایجاد نمی شود که این امر نشان از کیفیت بالا و کاربرد مطلوب این محصول دارد. قبل از عرضه سینک های گرانیتی به بازار نمونه استنلس استیل، محبوب ترین سینک های آشپزخانه در جهان شناسایی شدند.

با معرفی سینک به بازار مصرف، این محصول بی رقیب به عنوان اولین انتخاب برای آشپزخانه شناخته می شود. با توجه به طرح ها و رنگ های متنوع و منحصر به فرد این محصول از مشاوره کارشناسان سایت برای انتخاب مناسب استفاده کنید. کیفیت این محصولات تمام موارد لازم را برآورده می کند. استانداردها و قیمت بسیار مقرون به صرفه است.

با قابلیت ثبت سفارش عمده این محصولات بدون نگرانی، کالای مورد نظر خود را خریداری کرده و در مقصد تحویل بگیرید. برای اطلاع از شرایط و پاسخ به سوالات خود از طریق سایت با کارشناسان خود تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما