سینک توکار ارزان عمیق کوچک

سینک توکار یکی از دو نمونه سینک تولید شده گرانیتی می باشد. اگر می خواهید برای خانه خود سینک بخرید به چه چیزی اهمیت می دهید؟

شاید برای شما مهم باشد که سینک دریاچه ای و گران باشد یا عمیق و بزرگ یا کوچک!

آیا فقط به رنگ و ظاهر سینک اهمیت می دهید؟

امروزه با توجه نمای کلی آشپزخانه، تمامی وسایل و ابزار آشپزخانه نقش مهمی در زیبایی منزل شما دارند. یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه سینک ظرفشویی می باشد. سینک ظرفشویی، با تنوع زیاد در تمامی زمینه ها از رنگ گرفته تا… می تواند انواع سلیقه را پوشش دهد.

 

به جز استفاده از سینک به عنوان مکانی برای شستشوی ظروف، سینک کالایی به عنوان پارامتری در زیبایی آشپزخانه است.

امروزه انواع سینک در بازار وجود دارد. می توان سینک را در دو دسته قرار داد.  از سینک های گرانیتی در مدل های جدید می توان به سینک توکار و روکار  اشاره کرد. یکی از تفاوت های سینک ها این است که سینک روکار در قسمتی از کابینت ها قرار دارد و لبه های سینک مشخص است و سینک تا دیوار ادامه دارد.

اما در سینک توکار کابینت به صورت سراسری بوده و قسمتی از آن خالی است که محل سینک است. در نتیجه لبه های سینک نمایان نمی شود. سینک های توکار دارای اشکال و رنگ های بسیار متنوعی هستند. سینک های معمولی فقط از فولاد ساخته شده است؛ اما سینک های نام برده از گرانیت و… ساخته شده اند. به راحتی می توان این مدل سینک را با سایر وسایل آشپزخانه تطبیق داد و طراحی زیباتری داشت.

سینک گرانیتی ارزان

قیمت سینک توکار ارزان

امروزه با توجه به تورم، اکثر خریداران به دنبال سینک توکار هستند. زیبایی محصول نیز بسیار مهم است. در سینک روکار لبه های سینک مشخص است؛ اما در نمونه توکار این چنین نیست. این موضوع زیبایی بیشتری در آشپزخانه شما دارد.

همه اینها از مزایای سینک های گرانیتی است.یکی از دلایل فروش بالا قیمت ارزان محصول است. قیمت گذاری سینک های گرانیتی، باید توسط کارشناس انجام گیرد. قیمت سینک با توجه به نوع آن متفاوت است.

خرید سینک با قیمت مناسب، یکی از خواسته های اکثر خریداران سینک گرانیتی توکار و روکار است. محصولی که، در کنار کیفیت لازم، قیمت مناسبی نیز داشته باشد. یکی دیگر از مواردی که باعث شک برخی افراد در انتخاب این سینک ها می شود، مقاومت این سینک ها است. سینک هایی که سینی دارند از ریختن آب روی کابینت ها پیشگیری می کنند.

برخی از سینک ها به گونه ای طراحی شده اند که سینی آبگیر ندارند. در این مواقع دستمال کردن اطراف سینک پس از شست و شو توصیه می شود.

اکثریت سینک روکار سینی آیگیر را دارا هستند. در مقابل بیشتر سینک های توکار این سینی را ندارند. از جمله موارد تعیین کننده کیفیت سینک، ضد خش بودن و مقاوم بودن آن در مقابل ضربه است. گراسینک به عنوان عرضه کننده مستقیم بهترین و با کیفیت ترین سینک های گرانیتی در ایران شناخته می شود. ما سالهاست که در زمینه ی فروش سینک گرانیتی ارزان فعالیت می کنیم.

معرفی سینک تو کار عمیق

مهمترین ویژگی این سینک عمق آن است. سینک عمیق محبوب تر است. شستن ظروف بزرگ در سینک عمیق آسان تر است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این سینک ها قیمت کمی بالاتر آن است. در این مدل ها به دلیل عمق زیاد، از شکافتن آب به اطراف جلوگیری شده و ترس از شکستگی کانتور کابینت از بین می رود.

اما باید در نظر داشت که سینک انتخابی باید عمقی متناسب با قد مصرف کننده داشته باشد؛ زیرا برای افرادی که قد بلندی ندارند کار با سینک های عمیق کار آسانی نیست.

بهترین سینک گرانیتی توکار

اگر آشپزخانه شما کوچک است و مجبور به خرید یک سینک ظرفشویی هستید، می توانید از سینک عمیق تک لگنه برای رفع نیاز خود استفاده کنید. اینگونه نیازی به تخلیه سینک از ظروف ندارید و عمق این سینک ها پاسخگو نیاز شما می باشد.

سینک توکار کوچک چیست؟

اندازه و ابعاد برای خرید سینک توکار برای شما بسیار مهم است. نمی توانید سینک بزرگ را برای آشپزخانه کوچک یا بلعکس انتخاب کنید. به همین دلیل می توانید یک سینک ظرفشویی، متناسب با آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

البته ابعاد آشپزخانه تنها ملاک خرید و سایز سینک نیست. استفاده از ماشین ظرف شویی نیاز به سینک های عمیق را کاهش داده است.

البته ساختمان های اداری یا کارگاه ها یا آتلیه ها را هم نباید فراموش کرد. سینک های کوچک در این مکان ها طرفدار بیشتری دارند. از سینک در مکان های نام برده، برای شستن چند بشقاب یا لیوان استفاده می کنند. نکته دیگر این است که این سینک ها نسبت به سینک های بزرگ قیمت مناسب تری دارند. بسیار مقرون به صرفه هستند. در این سینک های کوچک باید از اندازه مناسب آب استفاده کرد تا جریان آب زیاد نباشد و دور تا دور سینک خیس نشود.

به طور کلی برای این سینک ها اهرم های شیر که جای کمی را اشغال می کنند، استفاده می شود. البته قیمت این سینک ها به تولید کننده بستگی دارد. برند، کیفیت محصول و … از تعیین کننده های قیمت سینک می باشند. نمی توان این همه سینک کوچک یا بزرگ را در بازار با یک قیمت جستجو کرد.

قیمت بهترین سینک گرانیتی

 

افراد باهوش همیشه خریدهایی را انجام می دهند که دوباره کاری نمی شود. این خریدارن عمده، با توجه به کیفیت، هزینه وقت، قیمت محصول، تورم بازار و…سود خوبی را به دست می آورند. پس به شما هم پیشنهاد می کنیم با توجه به آشپزخانه خود سینک مورد نظر را انتخاب کنید. می توانید با تماس با مشاورین و آشنایی با کیفیت و برند محصولات ما، خانه خود را زیباتر کنید. شما می توانید روی سینک توکار خریدی هوشمندانه انجام دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما