سینک توکار طلایی طوسی سفید

سینک توکار جلوه بسیار زیبایی به اشپزخانه شما می دهد. همانطور که می دانید مهم ترین عنصر در آشپزخانه، سینک مناسب آشپزخانه است که به صورت کارگر و کارگر نصب می شود. تنوع زیادی در شکل، رنگ و اندازه دارد.این سینک ها در رنگ های طلایی، خاکستری و سفید ساخته شده اند. نقش عمده ای در زیبایی و تمیزی آشپزخانه ها دارند.

برای نصب سینک ظرفشویی دور تا دور سینک را برش می زنند و سینک را در وسط صفحه قرار می دهند. در واقع چهار طرف سینک را درگیر می کند. سینک ها به صورت دو پلت، تک پلت و در برخی موارد لگن میوه نیز وجود دارد. از طرفی این نوع سینک ها به صورت لگنی چپ یا راست تولید می شوند. مشتری با توجه به مدل آشپزخانه خود اقدام به خرید آنها خواهد کرد. در زیر این سینک ها معمولا نوارهای PU برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل کابین قرار دارد.

بهترین سینک توکار

سینک توکار طلایی

امروزه طراحان دکور داخلی و اکثر خانواده ها استفاده از سینک ظرفشویی صفحه استیل را ترجیح می دهند و رنگ مورد نظر آنها طلایی است.

سینک ظرفشویی توکار و روکار تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. ما تعدادی از آنها را به شما می گوییم:

این دو نوع سینک از نظر ظاهر و شکل متفاوت هستند. کارخانه ها آنها را در اندازه ها و شکل های مختلف تولید می کنند.
سینک های داخل کار و روکار از نظر نحوه نصب نیز با یکدیگر متفاوت هستند. تفاوت اصلی این دو نوع سینک در واقع نحوه نصب آنهاست.
سینک های کار بر روی صفحه پیشخوان به راحتی نصب و قرار می گیرند. پس از نصب در اطراف آن با استفاده از چسب های ضد آب مخصوص از نشت آب به داخل کابین جلوگیری می کنند. اما هنگام قرار دادن سینک بادی در کابینت مقداری از سطح زیرین کابینت می شود.

نحوه نگهداری و مراقبت از سینک ظرفشویی در کار و طرز کار متفاوت است. در اطراف سینک ظرفشویی در صفحه کابینت قرار دارد و امکان نفوذ قطرات آب به داخل کابینت وجود دارد که پس از آن باید خشک شود. استفاده کنید، اما در سینک، آب کمتر به داخل کابینت نفوذ می کند و تمیز کردن آن راحت تر است.
در برخی موارد به دلیل کیفیت بالاتر فیلم، سینک های روکار قیمت کمتری نسبت به تو کار دارند.

سینک توکار طوسی

جالب است بدانید آشپزخانه قلب خانه است و سینک آشپزخانه پر استفاده ترین عنصر در آشپزخانه است. شرکت های سازنده انواع سینک و غلتک بادی را با مواد اولیه مرغوب مانند سفید، خاکستری و طلایی تولید می کنند تا مشتری بنا به سلیقه خود آنها را خریداری کند. این محصول توکار و روکار از مواد و روش های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام ویژگی خاصی دارند.

ارزان ترین سینک توکار گرانیتی

سینک ظرفشویی عبارتند از:

سینک ظرفشویی صفحه استنلس استیل: در تولید این نوع سینک ها از فولاد بدون آلیاژ استفاده می شود. در برابر رطوبت زنگ نمی زند و ضخامت بیشتر در برابر ظروف احتمالی و سنگین مقاومت بیشتری دارد.

این نوع سینک ها به شکل براق و مات تولید می شوند و با تزئینات مختلف در آشپزخانه سازگاری دارند.

سینک ظرفشویی گرانیتی: برای ساخت این سینک ها از رزین و سنگ گرانیت استفاده می شود. به سینک کامپوزیت نیز معروف است.

این سینک ها در رنگ ها و طرح های مختلف به صورت مایل یا منحنی تولید می شوند. در برابر حرارت و خراش مقاومت زیادی دارند.

سینک توکار سفید

نوع اول صیقلی و آسان است و ظاهر آن بسیار درخشان است. در حالی که نوع دوم از دانه های گرانیتی ساخته شده و ظاهر بسیار زیبایی دارد.

سینک سنگی: این سینک ها از کت ساخته شده اند و مورد پسند افرادی است که علاقه مند به استفاده از سنگ در دکوراسیون آشپزخانه خود هستند.

در واقع این نوع سینک ها از مخلوط سنگ طبیعی و سنگ مصنوعی کورین تولید می شوند. سنگ های مصنوعی مورد استفاده در تولید این سنگ ها سنگ مرمر یا صابون سازی هستند.

بارزترین ویژگی این سینک ها تنوع رنگی بالا، مقاومت در برابر لکه و خط و خش، زیبایی و مقاومت در برابر باکتری ها و قارچ ها است.

سینک آب شیشه ای: این سینک ها مدرن و مجلل بوده و از شیشه ساخته شده اند و برای تمیز کردن آنها با آب، صابون یا سرکه استفاده می شود.

سینک چدنی: این سینک ها از مواد چدن بسیار جامد ساخته شده اند و بهترین آنها هستند.

از خواص این نوع سینک ها می توان به ضد خش بودن، ماندگاری بالا، قیمت و وزن مناسب و تنوع رنگ اشاره کرد.

سینک مسی: در تولید این سینک ها از مس استفاده می شود. به همین دلیل خواص بی نظیری دارد.

این نوع سینک ها استحکام و مقاومت زیادی دارند. به مرور زمان تیره می شوند و درخشندگی خود را از دست می دهند.

قیمت سینک توکار

جالب است بدانید که افراد کمی از سینک برنزه کننده سفید در دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده می کنند. این ویژگی بسیار نادر از ویژگی های منحصر به فرد این سینک است.

ویژگی های اصلی سینک ظرفشویی توکار عبارتند از:

معمولا سینک های تعبیه شده به پایه های گرانیتی متصل می شوند تا کانرها ضد آب بمانند.
به دلیل نوع نصب، هیچ گونه برآمدگی یا لبه ای روی سطح کار وجود ندارد.
نظافت و نظافت سینک ها به دلیل نداشتن لبه سینک بسیار آسان است.

نصب آن گرانتر و سخت تر از نصب سینک است.
سایز، مدل و رنگ بسیار متنوعی دارد.

برای انتخاب سینک مناسب برای آشپزخانه باید اولویت ها و معیارهای آشپزخانه بررسی شود.

این معیارها عبارتند از: بودجه، سلیقه فردی در انتخاب سینک، دقت در نگهداری سینک و سبک دکوراسیون آشپزخانه.

فروشگاه ها و مراکز زیادی در زمینه ارائه انواع سینک ظرفشویی و شیر ظرفشویی در توکار و روکار وجود دارد.

کالاهایی که ارائه می دهند متنوع است و کیفیت متفاوتی دارد.

اگر به دنبال مرکز ایمن برای خرید سینک ظرفشویی توکار هستید، پیشنهاد می کنیم از فروشگاه اینترنتی ما دیدن کنید و از انواع سینک ظرفشویی ما دیدن کنید.

در سایت فروش ما انواع سینک ظرفشویی توکار با رنگ ها و اجناس مختلف وجود دارد و قیمت محصولات ما بسیار مناسب و با قیمت درب کارخانه می باشد زیرا هیچ واسطه ای در روند فروش ما دخیل نیست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما