سینک گرانیتی جدید بزرگ گرد

سینک گرانیتی یکی از پر طرفدار ترین مدل ها است. یکی از اجزای اصلی آشپزخانه سینک ظرفشویی است. امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری، مدل های جدید و متفاوتی مانند سینک های گرانیتی به شکل های گرد و ساده و سایزهای کوچک و بزرگ در بازار موجود است.

سینک گرانیتی ارزان

انواع مختلفی از سینک ها با روش های مختلف در بازار موجود است که انتخاب را برای مشتریان سخت می کند. اما اگر کیفیت در عین استقامت برای شما مهم باشد، استفاده از سینک گرانیتی بسیار کاربردی خواهد بود. خوشبختانه امروزه نگاه بسیار بهتری به سینک های گرانیتی در بین مردم وجود دارد. با وجود اینکه سینک های مسی و استیل ارزان تری در بازار موجود است. سینک گرانیتی جایگزینی بهتری برای خرید سینک خواهد بود.

یکی از ویژگی های بسیار مهم در سینک های گرانیتی راحتی در نظافت آن است. تمیز بودن سینک در محیط آشپزخانه به دلیل اینکه تقریباً تمام مواد غذایی قابل شست و شو یا آبکشی در سینک هستند بسیار حائز اهمیت است. به این نکته توجه داشته باشید که نظافت سینک های گرانیتی با نهایت راحتی انجام می شود و نیازی به استفاده از مواد شوینده قوی مانند نمک و جوهر بایتکس نیست. با انجام کارهای نظافتی معمولی تمیز و بسیار زیبا می شوند.

سینک گرانیتی جدید

با توجه به ورود طرح ها و مدل های مختلف در تمامی لوازم خانگی به ویژه لوازم آشپزخانه، سینک گرمایشی در بازار کنونی یک امر اساسی و بسیار زیبا می باشد. این تنوع می تواند تمام نیازها و سلیقه افراد را برآورده کند. سینک های گرانیتی در انواع مختلف و در ابعاد مختلفی تولید می شوند.

از دیگر اقلام و خواص سینک های گرانیتی مقاومت بسیار بالای این مدل از سینک ها می باشد. اما در برابر ضربه های حرارتی و همچنین ضربه های سرمایی و ضربه های خطی و زهکش های خشک از کشیده شدن روی آن توسط سایر وسایل فلزی بسیار مقاوم و  مستحکم است. مواد شوینده مانند جوهر نمک و بقیه مواد شوینده که ترکیب بسیار قوی برای شستشو دارند به مرور زمان تحت تأثیر سینک های فولادی و مسی قرار می گیرند.  این امر باعث تغییر رنگ و همچنین خرابی آن می شوند.

بهترین سیک گرانیتی

تمیز نگه داشتن سینک یکی از واجبات است. در یک دقیقه میلیون ها باکتری قادر به تکثیر و رشد هستند که می تواند بیماری ها و مشکلات زیادی را برای ساکنین خانه ایجاد کند. سینک های گرانیتی در برابر میکروب ها و باکتری ها مقاوم هستند و بهداشت را تضمین می کنند. در واقع راحتی سینک باعث می شود تا آلودگی ها و باکتری ها به سرعت پاک شود و محیط تمیز بماند.

سینک گرانیتی بزرگ

با توجه به طراحی های موجود در آشپزخانه و اندازه محل سینک، سینک خارجی بزرگ و کوچک در ابعاد مختلف ساخته شده است. این محصول  پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود. یکی از خواص قابل توجه در تولید سینک وجود رنگ و تنوع متفاوت در این محصول می باشد. با استفاده از این قابلیت و رنگ و تنوع می توان تمامی دستگاه های مختلف را هماهنگ و رنگ آمیزی کرد و محیطی زیبا و جذاب ایجاد کرد. این هارمونی می تواند بسیار زیبا باشد. همچنین تاثیر زیادی در روحیه افراد خانه خواهد داشت که باعث تقویت روحیه خانه می شود.

سینک های گرانیتی از مواد مقاومی ساخته می شوند که تقریباً 80 درصد رزین های گرانیتی و 20 درصد رزین های اکریلیک در بازار موجود است که بسیار مقاوم هستند و به راحتی آسیب نمی بینند. نام دیگر سینک گرانیتی به دلیل وجود موادی است که در ترکیب گرانیت و رزین اکریلیک، میزان خلوص سینک های درجه گرانیتی آن، در صورت تمایل به خرید باید نسبت به خرید سینک گرانیتی و مواد اصلی به فروشگاه اقدام کنید.

همانطور که اشاره کردیم سینک های گرانیتی انواع و مدل های مختلفی دارند که به دلیل عوامل مختلف قیمت متفاوتی دارند. عواملی مختلفی در قیمت سینک ها وجود دارد. از جمله نوع مواد و درجه خلوص آن، تعداد سینک که یک یا دو عدد می باشد، نوع طراحی و خلاقیت به کار رفته در تولید سینک و عمق سینک می باشد. درپوش ها از جمله عواملی هستند که بر قیمت سینک تاثیر می گذارند.

سینک  گرد

یکی از محبوب ترین مدل ها و همچنین چشم نواز سینک های گرانیتی گرد می باشد که طراحی بسیار زیبایی دارد. این مدل مانند بقیه مدل ها و طرح ها از قدرت و کارایی بالایی در برابر ضربه و خط و خش برخوردار است. همچنین در برابر شوک حرارتی، سرما و مواد شوینده قوی بسیار مقاوم است و همچنین دارای طرح ها و رنگ بندی های متنوع و زیبایی می باشد. این مدل بسیار آنتی باکتریال بوده و بهداشتی می باشد. اگر قصد خرید دارید، برای داشتن یک آشپزخانه زیبا باید نمای آشپزخانه و تعادل رنگ داخلی را مد نظر داشته باشید.

قیمت بهترین سینک گرانیتی

مجموعه ما با توجه با تکیه بر تجربه طولانی در این زمینه می تواند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب شما مشتریان عزیز باشد. امروزه با توجه به پیشرفت علم و خرید روز افزون در بستر اینترنت شما می توانید از وب سایت ما دیدن کنید و خریدی بسیار مطمئن و راحت را تجربه کنید. همچنین می توانید با پر کردن فرم داخل وب سایت رسمی ما با مشاوران ما تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما