سینک گرانیتی مشکی خوبه یا سفید

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که سینک گرانیتی مشکی خوب یا سفید است که در جواب باید گفت بستگی به دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما دارد و سلیقه هرکسی متفاوت است. انتخاب رنگ مشکی معمولا بیشتر در ماناز استفاده می شود که به دلیل عدم آلودگی داخل سینک، فروش بیشتری نسبت به رنگ سفید دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سینک گرانیت آشپزخانه از با کیفیت ترین متریال ساخته شده است تا اطمینان حاصل شود که یکی از چندین مدل مجموعه ما را با امنیت کامل خریداری می کنید که ساخت سینک گرانیتی در کشور ما در سال های گذشته طیف گسترده ای از محصولات را از کارخانه تولید می کند که همه مدل ها هستند. در بازار تست و تست شده اند و به شما آرامش کامل می دهد و 10 سال با یک سازنده به شما فرصت می دهد.

سینک گرانیتی آشپزخانه دارای دو گلوله است که می توانید سمت چپ یا راست یا سینک استیل دوقلو را انتخاب کنید و دارای سینی هایی برای نگهداری ظروف باشد.

توجه داشته باشید که رنگ سینک به مشکی زغالی نیست و بین مشکی و خاکستری است و در صورت نیاز به سینک مشکی گزینه های مناسبی وجود دارد که تصاویر صرفا جهت راهنمایی و مقایسه بوده و رنگ دقیق محصول را نشان می دهد. سینک آشپزخانه سفید ساخته شده از گرانیت جامد 80 درصد، ظاهر و احساس سنگ واقعی را القا می کند و مقاومت بالایی در برابر ضربه، تراشه، خراش و دما ارائه می دهد.

سینک یک کامپوزیت فشرده گرانیتی است و برای تمیز کردن راحت تر، سطح سینک متخلخل نیست تا لمس نرم و صافی داشته باشد که به جلوگیری از چسبیدن غذا کمک می کند. طراحی سینک آشپزخانه دو کاسه را می توان در یک طرف ظرف و کاسه و از طرف دیگر سبزیجات تمیز کرد تا از تماس ظروف پخت و پز با سبزیجات جلوگیری شود.

سینک زیر کوه یک انتقال بدون فاصله از سینک به دکمه ایجاد می کند و تمیز کردن آب و زباله ها را به سینک آسان می کند. این محصولات دارای گارانتی چند ساله بوده و از گارانتی و خدمات پس از فروش استفاده می کنند و برای استفاده در سینک های این لاین و تمرینی موجود می باشند.در حفاظت از محیط سینک یک آنتی باکتریال مقاوم در برابر ضربه و مقاوم در برابر شوک حرارتی و سرما می باشد. از نفوذ و برخورد مواد شیمیایی جلوگیری می کند و در اثر تابش مستقیم نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد. وزن خوبی دارد.

سینک گرانیتی مشکی اکلیلی

همیشه بهترین راه برای خرید ظروف آشپزخانه بررسی قیمت سینک گرانیتی مشکی Aceli است که با مراجعه به سایت می توانید از آن مطلع شوید.

با توجه به افزایش سطح ساییدگی افراد علاوه بر میزان رضایت از سینک آشپزخانه گرانیتی با گسترش و ساخت سینک آشپزخانه استیل ضد زنگ با استفاده از ماشین آلات و تکنولوژی فوق مدرن به این معنی است که مدل ها و طرح های مختلفی در بازار داریم و پاسخگوی آن هستیم. با تولید تنوع زیاد این سینک، همه سلیقه مردم است.

سینک گرانیتی مشکی اکلیلی

تمام سینک های ساخته شده از محصولات ما از گرانیت سرامیکی و فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، از جمله نوآوری در توجه به جزئیات و کاربردی در هر محصول، هر یک از صدها سینک آشپزخانه تولید شده از بهترین مواد فولادی ضد زنگ و گرانیت یا سرامیک موجود استفاده می کند.

ساخته شده از کامپوزیت گرانیت بسیار بادوام
مقاوم در برابر شوک حرارتی
مقاوم در برابر ضربه و لکه
محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش از محو شدن جلوگیری می کند
اتصالات قابل جابجایی نصب در سمت چپ یا راست
طراحی عقب برای به حداقل رساندن نشت آب
ایده آل برای پودر آماده سازی غذا و ظروف خشک کردن
کاسه اصلی مناسب برای شستن وسایل بزرگتر غیر ماشین ظرفشویی
نیم کاسه برای شستن وسایل کوچک و شستن سبزیجات و میوه جات
پر با سرریز سبد زباله 90 میلی متری و Pipcar
شامل اتصالات نصب می شود
سینک گرانیت سفید
در خانه های جدید با سبک طراحی جدید از سینک های گرانیتی سفید برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده می کنند.

سینک استیل مشکی با کیفیت بالا برای سالیان طولانی قابل نگهداری است و دو سینک سینک با فناوری پزشکی نانو سطح ساخته شده است که بادوام و زیبا است تا آب به سرعت و کامل تخلیه شود و طراحی ثبت اختراع سینک آشپزخانه دو پله با شیب ملایم خروجی که مانع از گیر کردن آب در داخل تخلیه آب در لوله تخلیه سریع بدون انسداد می شود، سینک را همیشه خشک نگه می دارد.

سینک گرانیتی مشکی اکلیلی

سینک آشپزخانه با لوازمی که برای جلوگیری از خط و خش و خشک شدن ظروف شستشو می شوند دارای تخلیه ضد زنگ می باشد که برای نصب شیرآلات بسیار مفید است.

سینک گرانیتی سفید

سینک از فولاد ضد زنگ ضخیم ساخته شده است که هرگز زنگ نمی زند و خراب نمی شود، که با استفاده از فناوری نانو رنگی به عنوان لایه بیرونی دارد که آن را به شدت سخت و مقاوم در برابر سایش یا پوسته شدن می کند.

بافت مات به زیبایی سینک سرامیکی می افزاید و از اثر انگشت یا لک جلوگیری می کند و می تواند رنگ را با رنگ کابینت تنظیم کند.

ما در طول سال‌ها مدل‌های مختلفی از سینک ظرفشویی را در انبار داشته‌ایم و سهم عادلانه‌ای از آشپزخانه گرانیتی کامپوزیت داشته‌ایم، و در آن زمان مقدار کمی از آن در کارخانه‌های لوازم خانگی در بازار وجود داشت. آشپزخانه کامپوزیت گرانیت به دلیل ترکیب سبک زیبا با استحکام باورنکردنی شناخته شده است و به آخرین مورد ادامه می دهد. محدوده این فرآیند که به این ویژگی کمک می کند.

سینک گرانیتی سفید

هیت سینک دارای دو کاسه بزرگ و عمیق است که در سینی کناری شیارها تعبیه شده است که به حرکت بهتر آب کمک می کند. سینک گرانیتی که در ساخت استفاده می شود در برابر ضربه و پریدن بسیار مقاوم است و لکه بر روی ماده شیمیایی اثر نمی گذارد و با سطح صاف ضد باکتری است که جایی برای رشد باکتری وجود ندارد بنابراین نباید ترسید. همچنین می توانید از مدل های مختلف ست ما با رنگ های مختلف برای خرید محصولات بهداشتی آشپزخانه استفاده کنید و فرم درخواست را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و از آخرین قیمت بازار مطلع شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما