شرکت خرید سینک گرانیتی روکار

شرکت خرید سینک گرانیتی روکار، با سابقه چندین ساله در توزیع انواع سینک گرانیتی این محصول مدرن و کاربردی را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. محصولات ارائه شده توسط این مجموعه از لحاظ تنوع طرح و رنگ و سطح کیفی توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارد و چون مواد اولیه آن در داخل کشور موجود است، قیمت تمام شده ‌‌‌ی‌ آن نسبت به محصولات مشابه خارجی بسیار مناسب تر است.

شرکت خرید سینک گرانیتی روکار

معرفی طرح های مختلف سینک گرانیتی

معرفی طرح های مختلف سینک گرانیتی بی تردید در میان تجهیزات آشپزخانه، سینک ظرفشویی بیشترین کاربرد را برای کدبانوها و علاقمندان آشپزی دارد. وقتی درمورد سینک ظرفشویی صحبت می‌کنیم ذهن اکثر افراد ناخودآگاه به سمت سینک های استیل می‌رود. بنابراین عجیب نیست اگر بسیاری از افراد با سینک های گرانیتی آشنا نباشند. این نسل از تجهیزات آشپزخانه در حال حاضر مورد توجه بسیاری از طراحان داخلی قرار گرفته و در آشپزخانه های شیک و مدرن امروزی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

سینگ گرانیتی تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارد و در انواع تک لگن، دو لگن و چند لگن تولید می‌شود. همچنین این نوع سیک اغلب در شکل های مستطیل و مربع به صورت زاویه دار یا منحنی به بازار عرضه می‌شود. وجود این تنوع به عنوان یک مزیت برای این محصول به شمار می‌رود زیرا امکان هماهنگ کردن سینک را با انواع دکوراسیون آشپزخانه، فراهم می‌کند.

این سینک ها در یک دسته بندی کلی از لحاظ نحوه نصب و جایگذاری در کابینت به سه نوع روکار، توکار و زیرکار طبقه بندی می‌شوند. که از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی ندارند اما وجود برخی ریزه کاری ها در این مدل ها آنها را از هم متمایز می‌کند. به عنوان مثال در سینک گرانیتی روکار به دلیل قرار گرفتن لبه‌های سینک بر روی کابینت احتمال آسیب دیدن کابینت در اثر رطوبت وجود ندارد. همچنین نصب این نوع نسبت به مدل های دیگر آسانتر است. اما در نهایت نمی‌توان به طور خاص یکی از این مدل ها را برتر از دیگری دانست و هرکس بنا به سلیقه و معیارهای خودش باید دست به انتخاب بزند.

قیمت عمده سینک گرانیتی روکار

قیمت عمده سینک گرانیتی روکار قیمت سینک گرانیتی با وجود تمام مزایای آن نسبت به‌ سینک های قديمی گرانتر است. شاید این تنها عیب این محصولات باشد که در مقایسه با مزیت های فراوان آن قابل چشم پوشی خواهد بود.

توزیع کننده این محصول شرایط استثنایی را برای خرید سینک روکار با قیمت مناسب فراهم کرده است. کلیه شرکت های ساختمان سازی و طراحان دکوراسیون داخلی برای تهیه با کیفیت ترین انواع سینک گرانیتی روکار، می‌توانند به صورت حضوری و یا مراجعه به سایت سفارش خود را ثبت نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما