صادرات سینک گرانیتی اصل طرح سنگ

سینک های آشپزخانه با تنوع بسیار بالا تولید می‌شوند و از آنجایی که کشور ما جز تولیدکنندگان بزرگ این محصول از بهترین سنگ ها است، توانست در بازارهای بین المللی دیده شود بنابراین، صادرات سینک گرانیتی اصل در طرح های مختلف از جمله طرح سنگ با قیمتی ویژه انجام شده و سبب خرید بسیار بالای این محصولات از مشتریان خارجی گردیده است که البته این سینکها طبق سفارش مشتری نیز تولید می شود.

صادرات سینک گرانیتی اصل طرح سنگ

تفاوت سینک گرانیتی و سرامیکی

تفاوت سینک گرانیتی و سرامیکی افرادی که به لوکس بودن آشپزخانه خود اهمیت می دهند، به فکر تمام لوازم آن هم هستند از جمله لوازم بسیار مهم که در زیبایی آشپزخانه تاثیرگذار است، سینک می باشد. یکی از سینک های جدید که تنوع بسیار بالایی دارد و جلوه های شیک به محیط می بخشد، سینک گرانیتی است البته در بازار سنگ های سرامیکی گرانیتی بسیار با هم اشتباه می شوند که در اینجا می خواهیم یک سری تفاوت های آن را به شما ارائه دهیم تا نسبت به هنگام خرید محصول آگاهانه تصمیم بگیرید.

قبل از هر چیزی سنگ گرانیت و سرامیک را برایتان توضیح می‌ دهیم. سنگ گرانیت جز سخت ترین و محکم ترین سنگها بوده که حتی به عنوان مصالح ساختمانی هم استفاده می‌ شود. این سنگها بافتهای دانه متوسط و درشت دارد و رنگ بندی های آن معمولاً از سفید،خاکستری و مشکی می باشد که مقاومت آنها در برابر حرارت ضربه بسیار بالا است.

سنگ سرامیک معمولاً شکننده است و عموماً از ظروف چینی سفال و آجر تشکیل می شود که سرامیک ها به عنوان بهترین عایق در برابر حرارت شناخته شده است. تفاوت این دو در شکل ظاهری و بافتی که دارد، است.

سیم های گرانیتی سطح صاف و یکدست، براق و شفاف تری نسبت به سینک های سرامیکی دارد که معمولا نمونه سرامیکی فرآیند تولید بسیار سختی دارد بنابراین در بازار ایران کمتر کسی از این محصولات استفاده می‌ کنند بنابراین سینکهای گرانیتی قیمت مناسب تری هم دارد که در بازار ایران بسیار محبوب شده و اصلی ترین ماده تشکیل دهنده آن رزین است.

مرجع خرید سینک گرانیتی طوسی

مرجع خرید سینک گرانیتی طوسی سینک طرح سنگ و سینک گرانیتی طوسی دو مدل از پرفروش ترین نمونه های این مدل است که کاملا درجه یک بوده و مشتریان پر و پا قرصی دارد که تقاضا برای خرید و فروش آن در بازار بسیار زیاد است. نمونه های بی کیفیت زیادی هم در سطح بازار وجود دارد که بسیاری از افراد آن را با قیمتی ارزان خریداری می‌ کند اما مرجع خرید سینک گرانیتی فقط سینک های با کیفیت را با قیمت ارزان به فروش می‌ رساند و جهت اطمینان خاطر، ضمانت و اصالت کالا هم همراه با گارانتی ارائه می‌ شود. توجه داشته باشید که این محصولات از لحاظ تنوع رنگ و طرح بسیار متنوع است و تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما