صادر کننده سینک گرانیتی درجه یک ارزان

امروزه به لطف تلاش متخصصان، ایران توانسته است در تولید سینک گرانیتی درجه یک حرفی برای گفتن داشته باشد و در رده ی یکی از برترین تولید کنندگان سینک گرانیتی با کیفیت در دنیا قرار بگیرد. سینک گرانیتی ایرانی در مقایسه با مشابه های خارجی خود کیفیت یکسان و گاها بیشتر و قیمتی پایین تر دارد.

صادر کننده سینک گرانیتی درجه یک ارزان

نحوه شستشوی سینک گرانیتی درجه یک

نحوه شستشوی سینک گرانیتی  درجه یک اگر مکررا سینک خود را تمیز کنید از ایجاد لکه های دائمی بر روی آن جلوگیری خواهید کرد. یادتان باشد بهتر است بعد از هر بار استفاده و شستن سینک آن را دستمالی حوله ای خشک کنید تا لک قطره های آب روی آن باقی نماند‌. برای تمیز کردن سینک گرانیتی خود ابتدا سینک را خالی از هرگونه ظرف و مانده مواد غذایی بکنید.

سپس می توانید بدون استفاده از هرگونه ماده شمیایی، مخلوطی از سرکه و آب گرم را به سینک خود اسپری کرده و به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه زمان بدهید و سپس آبکشی کنید. خواهید دید بدون آسیب به سینک، تمامی لکه ها از بین خواهند رفت. همینطور می توانید به جای سرکه از جوش شیرین که تاثیر بسیار زیادی در پاک کردن لکه ها دارد استفاده کنید.

بعد از لکه بری با مایع ظرفشویی و یک اسکاج نرم، تمام سینک خود را به ارامی کف زده و سپس با آب شستشو دهید. توجه کنید که استفاده از اسکاج های سیمی یا زبر باعث ساییدگی سینک شما خواهند شد. پس از پایان کار همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم برای جلوگیری از لک شدن قطرات آب با دستمالی حوله ای و تمیز سینک را خشک کنید.

برای جلا دادن سینک نیز می توانید با کشیدن دستمالی تمیز که روی آن چند قطره روغن زیتون ریخته اید به روی سینک و سپس پاک کردن روغن اضافی سطح سینک، از داشتن سینکی براق لذت ببرید. به همین راحتی می توانید سلامت سینک خود را حفظ کرده و آن را تمیز و درخشان نگه دارید.

برندهای مختلف ایرانی امروزه صادرکننده سینک گرانیتی درجه یک ارزان به کشورهای دیگر محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر با این نوع سینک ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید، بعد از خرید حتما درمورد اینکه چگونه از سینک گرامی تر خود محافظت کنید اطلاعاتی کسب کنید که در ادامه ما بیشتر به این موضوع می پردازیم.

قیمت مستقیم سینک گرانیتی ارزان

قیمت مستقیم سینک گرانیتی ارزان تهیه یک سینک گرانیتی ارزان لزوما به معنی پایین بودن کیفیت آن نیست. قیمت سینک گرانیتی تولید داخل در مقایسه با جنس های خارجی قیمتی پایین تر دارند. با مراجعه با صفحات نمایندگی این محصولات در برندهای مختلف می شود قیمت مستقیم سینک گرانیتی ارزان را مقایسه و محصول خود را سفارش داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما