صادر کننده سینک گرانیتی درجه یک

سینک گرانیتی درجه یک یکی از انواع مختلف سینک های تولید شده در ایران می باشد. عامل برتری این نوع سینک نسبت به سینک های دیگر، کیفیت و مقاومت بالای آن می باشد. این سینک ها در مدل های متفاوتی تولید می شود. سینک های گرانیتی به شکل رنگی هم تولید می شود. مواد اولیه ی بکار رفته در این محصولات مقاوم می باشد، صادر کننده سینک گرانیتی درجه یک این محصولات با کیفیت را برای صادرات آماده می کند.

صادر کننده سینک گرانیتی درجه یک

نحوه شستشوی انواع سینک گرانیتی

نحوه شستشوی انواع سینک گرانیتی امروز به دلیل زیبایی و دوام و ماندگاری این گونه سینک ها استفاده از سینک های گرانیتی بسیار زیاد شده است. سینک گرانیتی در رنگ های متفاوت تولید شده است و نحوه شستشوی انواع سینک گرانیتی به این شکل می باشد که می‌توانید این کار را بدون مواد شوینده انجام دهید، برای اینکه سینک شما دوام و ماندگاری بالاتری داشته باشد بهتر است از مواد شوینده شیمیایی استفاده نکنید. برای این کار کافی است شما از سرکه سفید استفاده کنید و قسمت هایی از آن را که لکه دارد را به راحتی با سرکه سفید تمیز کنید.

البته باید بگذارید ده دقیقه تا یک رب سرکه سفید بر روی سینک ها بماند و بعد شروع به آبکشی کنید. البته می توانید بر آبکشی سینک‌ گرانیتی خود از آب ولرم استفاده کنید. البته اگر در خانه سرکه سفید ندارید می توانید از جوش شیرین کمک بگیرید، زیرا می تواند انواع لکه ها را بر روی سینک گرانیتی تمیز کند. سینک گرانیتی به دلیل مقاومت و کیفیت بالایی که دارد جزو محصولات صادراتی قرار گرفته و به همین دلیل سینک گرانیتی صادراتی بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد‌.

سفارش سینک گرانیتی بزرگ به صورت مستقیم

سفارش سینک گرانیتی بزرگ به صورت مستقیم سفارش سینک گرانیتی بزرگ به صورت مستقیم از طریق مراکز فروش این گونه محصولات و یا از طریق مراکز تولید امکان‌پذیر می‌باشد. شما می توانید این محصولات را در سایزهای دلخواه به صورت تک لگنه یا دو لگنه از مراکز تولید سفارش دهید. البته در این بین می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. زیرا سینک گرانیتی درجه یک در رنگ های متفاوتی تولید شده است مانند رنگ طوسی روشن و یا طوسی تیره، سفید و یا رنگ قهوه ای و مشکی و یا رنگ کرم. سینک بزرگ گرانیتی در ابعاد بزرگی تولید شده است.

شما می توانید این سینک های بزرگ را به صورت تک لگنه هم سفارش دهید. همانطور که بیان کردیم سفارش سینک گرانیتی به صورت مستقیم صورت می گیرد. در این صورت شما می توانید این محصولات با قیمتی مقرون به صرفه تر تهیه کنید. عمق لگن سینک گرانیتی تا ۲۰ سانتیمتر می‌رسد و به صورت مدرن طراحی شده است. این محصولات در برابر ضربه و حرارت مقاومت بسیار بالایی دارند و آنتی باکتریال هستند و به صورت توکار تولید می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما