فروشگاه عرضه سینک گرانیتی طرح مرمر

سینک گرانیتی طرح مرمر یکی از چندین مدل سینک های گرانیتی است. یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه های منازل یا رستورانها و هتلها، سینک ظرفشویی می باشد که در آن ظروف و یا مواد غذایی و میوه و سبزیجات به خوبی شسته می شوند. نوعی از این سینک ها که در بازار مشاهده می شوند سینک گرانیتی طرح مرمر می باشند که در فروشگاه مرکزی، با قیمت مناسب به فروش می رسند شما هم می توانید برای خرید آن در حجم عمده و قیمت مناسب به ما مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت سینک گرانیتی طرح مرمر

نکاتی برای تشخیص سینک گرانیتی طرح مرمر

با رشد جوامع انسانی و همچنین رشد علم و تکنولوژی در عصر جدید، هر روز بر تنوع وسایل افزوده می شود. یکی از وسایلی که از گذشته تاکنون در طرح، جنس و مدل متفاوت عرضه می شوند سینک ظرفشویی می باشد.این محصول هر روز در مدل های جدیدتر تولید می شود. سینک گرانیتی نوع جدیدی از سینک می باشد که از سنگ های گرانیتی که نوعی سنگ آذرین طبیعی می باشند به دست می آیند. این سینک ها بسیار زیبا و لوکس بوده و از ۸۰ درصد گرانیت و ۲۰ درصد بقیه از رزین و چسب مخصوص تهیه می شوند.

سینک گرانیتی در انواع مختلفی تولید می شوند که عبارتند از:

• سینک گرانیتی که از سنگ گرانیتی و مواد پلیمری می باشد.

• سینک گرانیتی که از مواد پلیمری به دست می آیند.

سینک گرانیتی مزایای خاصی نسبت به انواع دیگر دارد. یکی از مزایای آن این است که در برابر ضربه و حرارت مقاوم است و تغییر شکل و حالت و نیز تغییر رنگ نمی دهد. در تولید سینک گرانیتی از موادی استفاده می شود که از آن در برابر خط و خش، محافظت می کند ‌و به همین علت زیبایی ماندگاری دارد.

ویژگی منحصر به فرد دیگر آن تنوع در رنگ بندی آن است و جنس آن به گونه ای است که قابلیت طراحی در مدل های مختلف را دارد. همچنین برخلاف سینک های دیگر، اثر لک آب روی آن باقی نمی ماند و اگر احیانا لکی دیده شد به آسانی با دستمال، پاک می شود.

سفارش مستقیم سینک گرانیتی رنگی

در فروشگاه مرکزی ما انواع سینک گرانیتی در طرح و رنگ متنوع عرضه می شود. شما می توانید به سفارش سینک گرانیتی رنگی بپردازید. این سینک ها از بهترین متریال و تجهیزات پیشرفته و به دست توانای متخصصان ایرانی تولید می شوند. از این رو همکاران دیگر ما، با دریافت سینک از کارخانه تولیدی، به صورت مستقیم به مشتریان ارائه می دهند. چون در این مسیر واسطه ها و هزینه های اضافی را حذف می کنند با قیمت مقرون به صرفه ای به مشتری عرضه می کنند.سفارش مستقیم سینک گرانیتی رنگی

شما نیز می توانید برای تهیه آن به صورت مراجعه حضوری و خرید در حجم انبوه اقدام کنید. همچنین ما امکان خرید غیرحضوری و اینترنتی را برای شما فراهم کردیم تا بتوانید به صورت آنلاین به وب سایت ما مراجعه نمایید. با مشاهده نمونه های موردنظر و انتخاب مدل دلخواه بر حسب سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه، بهترین ها را با قیمت مناسب برگزینید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما