قیمت عمده سینک گرانیتی طرح مرمر

قیمت سینک گرانیتی طرح مرمر نسبت به سایر سینک های گرانیتی که رنگ مشکی یا معمولی دارند بیشتر است. چرا که این نوع از سنیک ها شکل و شمایل اشرافی و مجلل دارند و بر زیباتر شدن آشپزخانه می افزایند. قیمت عمده سینک گرانیتی طرح مرمر نسبت به قیمت سینک های تکی مناسب‌ تر است به همین جهت اکثر تامین کنندگان و فروشندگان این تجهیزات با تامین عمده سینک قیمت آن ها را تا حدی کاهش می‌دهند.

قیمت عمده سینک گرانیتی طرح مرمر

شیوه نصب انواع سینک گرانیتی

شیوه نصب انواع سینک گرانیتی در سال‌ های اخیر سینک هایی که از جنس سنگ گرانیت ساخته شده‌اند بین مصرف‌کنندگان محبوبیت بیشتری کسب کرده‌اند. چرا که ظاهر خاص و جذاب این سینک ها در زیبایی آشپزخانه تاثیر فوق العاده ای می گذارد و نظم خاصی را در این محیط به ارمغان می‌آورد.

اما انواع سینک های ظرفشویی به دو روش روکار و یا توکار بر روی کانتر آشپزخانه نصب می‌شوند که برای نصب انواع سینک گرانیتی ابتدا باید محل قرارگیری این سینک ها را مشخص کنید. پس از این مرحله باید ابعاد و اندازه دقیق سینک گرانیتی مد نظر خود را بر روی کاغذ بنویسید و مطابق با همان ابعاد سنگ کانتر کابینت را برش دهید تا سینک گرانیتی همانند یک پازل در داخل قسمت برش خورده فرو برود.

البته حدود ۲ سانت باید بین ابعاد و اندازه دقیق سینک و ابعادی که برای برش در نظر دارید اختلاف داشته باشد تا سینک به طور کامل در داخل قسمت فرورفتگی قرار گیرد. برای نصب سینک گرانیتی افراد گاهی از پیچ و مهره های محکم استفاده می کنند اما برخی از افراد تمایل دارند تا سینک ظرفشویی را با کمک چسب آکواریوم به سطح کانتر آشپزخانه نصب کنند. استفاده از چسب آکواریوم باعث می‌شود که سینک گرانیتی کاملاً هم سطح با کانتر آشپزخانه شود.

پس از نصب سینک نوبت به نصب تجهیزات و شیرآلات مربوط به سینک می‌ رسد که برای نصب این تجهیزات باید به دستورالعمل هایی که برای بسته بندی آن ها درج شده است توجه کنید.

فروشنده معتبر سینک گرانیتی اصل

فروشنده معتبر سینک گرانیتی اصل سینک های گرانیتی از لحاظ مرغوبیت با یک دیگر متمایز هستند که معمولاً نمونه‌ هایی که به عنوان سینک گرانیتی اصل شناخته می‌ شوند به طور خالص از سنگ گرانیت تهیه شده اند که قیمت بسیار بالایی دارند اما در عوض مقاومت آن ها در برابر رطوبت و ضربه بی‌ نظیر است و طول عمرشان بسیار زیاد می باشد.

فروشنده معتبر سینک گرانیتی اصل فروشنده ای است که از اصالت کالای موجود در ویترین خود اطمینان کسب می‌ کند تا خاطری آسودگی بهترین و استاندارد ترین سینک ظرفشویی را به دست مصرف کنندگان برساند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما