مراکز سفارش سینک گرانیتی طوسی

سینک گرانیتی طوسی یکی از پر طرفدار ترین ها در بازار است. خریداران همیشه به کیفیت بالا و قیمت مناسب محصول اهمیت ویژه ای می دهند. این سینک ها علاوه بر زیبایی که دارند، بسیار مستحکم و با کیفیت می باشد.

 سفارش سینک گرانیتی طوسی

مواد تشکیل دهنده انواع سینک

مواد تشکیل دهنده انواع سینک گرانیتی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • 80 درصد سنگ گرانیت
  • 20 درصد رزین
  • چسب مخصوص

سنگ گرانیت از سنگ های طبیعی مقاوم محسوب می شود. به همین دلیل در ساخت سینک از آن استفاده می کنند. از انواع سینک گرانیتی ظرفشویی می توان به سینک ظرفشویی گرانیتی که از مواد پلیمری و سنگ گرانیتی مانند کوارتز ساخته شده است و سینک ظرفشویی گرانیتی که فقط از مواد پلیمری ساخته شده است اشاره کرد. نمونه اول از 70 تا 80 درصد سنگ گرانیت ساخته شده به همین دلیل قیمت بالایی دارد. نمونه دوم که به آن سینک گرانیت مصنوعی می گویند محصولی شبیه سازی شده می باشد.

سینک گرانیتی طوسی دوام بسیار بالایی دارند. این محصول بسیار با استحکام می باشد و اگر وسایل سنگین یا قابلمه روی آن پرت شوند آسیب نمی بیند. خاصیت ضد خط و خش دارد. اگر سنگ گرانیت به کار رفته در تولید سینک بیشتر باشد خاصیت آنتی باکتریال دارد. این امر از نظر بهداشتی بسیار مهم می باشد. در برابر حرارت بسیار بادوام است و در برابر گرما تا دمای 280 درجه سانتی گراد را تحمل می کند. در برابر لکه های اسیدی مقاومت بالایی دارد رنگ یکنواخت و بادوامی دارد و با گذشت زمان دچار تغییر رنگ نمی شود. فروش بالای انواع سینک گرانیتی بدون سینی به دلیل همین امر می باشد.

قیمت بهترین سینک گرانیتی بدون سینی

قیمت بهترین سینک گرانیتی

قیمت بهترین سینک گرانیتی طوسی بی تاثیر از تغییرات نرخ ارز و تورم نیست. به همین دلیل با نوساناتی همراه می باشد. البته درجه کیفی، مدل، اندازه، قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند.

علاوه بر قیمت در هنگام خرید سینک گرانیتی باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • در هنگام خرید توجه کنید که سنگ گرانیتی طبیعی مات می باشد.
  • برای اطمینان از کیفیت کالا به سراغ برند های صاحب نام بروید.
  • با لمس کردن سینک می توانید کیفیت آن را حس کنید. اگر سینک بی کیفیت باشد حس می کنید که پلاستیک را لمس می نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما