مراکز پخش سینک گرانیتی بدون سینی

یکی از زیباترین انواع سینک هایی که می تواند برای آشپزخانه های مدرن امروزی مورد استفاده قرار بگیرد سینک گرانیتی است که در انواع مختلف آن می‌تواند دارای زیبایی فوق‌العاده‌ای باشد که از جمله آنها می توان به سینک گرانیتی بدون سینی اشاره کرد؛ این سینک خاص و ویژه توسط مراکز پخش سینک با قیمت مناسب ارائه می شود و کسانی که مایل به تهیه این سینک هستند می توانند نمونه های بسیار زیبای این محصول را از طریق این مراکز پخش تهیه کنند.

مراکز پخش سینک گرانیتی بدون سینی

جدید ترین مدل های سینگ گرانیتی

جدید ترین مدل های سینگ گرانیتی

مدل های بسیار متفاوتی از سینک ظرفشویی گرانیتی وجود دارد که نوع بدون سینی یکی از شیک ترین آنها می باشد در این مدل سینک ها از سینی خبری نیست و جدیدترین مدل های این محصول دارای مقاومت بسیار بالا و آنتی باکتریال هستند در این مدل ها از 80 درصد گرانیت استفاده شده است و 20 درصد بقیه را در رزین تشکیل می‌دهد که باعث می‌شود در برابر خط و خش بسیار مقاوم باشند.

زیبایی این مدل ها تنها به طرح خاص آنها نیست که با سینی یا بدون سینی باشند بلکه رنگ آنها نیز استثنایی و ویژه است و از جمله محصولاتی هستند که در همه مدل‌های آن تحمل درجه حرارت بسیار بالا را دارند و پس از مدت زمان مشخصی همچنان کیفیت تازه و اولیه خود را حفظ می‌کنند.

این مدل ها می توانند دارای رنگ های ساده یا به صورت ترکیبی باشند به این معنی که در این سینک ها انواع رنگ های دیگر نیز می تواند وجود داشته باشد که به صورت پراکنده و در سینک زیبایی خاصی را در آن ایجاد خواهند کرد؛ این محصولات همچنین در انواع مدل‌های آن ضد لک هستند به این معنی که آب بر روی آنها نمی‌تواند ردپایی از خود برجای بگذارد و گذر زمان درخشندگی آنها را کم می کند.

آنچه باید درباره سینک بدون سینی بدانید

آنچه باید درباره سینک بدون سینی بدانید

سینک بدون سینی همان طور که از نام آن مشخص است در هیچ یک از اطراف خود سینی ندارد به این معنی که این سینک خاص و ویژه شکل خاص و منحصر به فردی دارد و به این ترتیب با انواع سینک های قدیمی می تواند کاملاً متمایز باشد.

از ویژگی‌های این سینک این است که نظافت آن بسیار راحت است و چون فاقد سینی می باشد آب در این قسمت نمی تواند باقی بماند و باعث ایجاد لکه بر روی آن شود بنابراین نسبت به سیم های دیگر دارای فاصله زیادی است؛ این سینک ها در دو نوع یک لگن و دو لگن بدون سینی و به صورت توکار نیز وجود دارند که امروزه بیشتر از این مدل توکار سینک استفاده می شود.

تعداد لگن های انواع سینک گرانیتی می‌تواند بسته به ابعاد آشپزخانه یا جزیره متفاوت باشد و در آشپزخانه ها از نوع دو لگن آن برای راحتی شست و شوی بیشتر استفاده می شود و همه آنها می توانند طرح های بسیار متفاوت و رنگ های گوناگون داشته باشند.

خرید بهترین سینک گرانیتی باکیفیت

خرید بهترین سینک گرانیتی باکیفیت

اگر قصد خرید سینک باکیفیت گرانیتی را دارید و می‌خواهید بهترین محصول را با نازلترین قیمتی که امکان دارد تهیه کنید توصیه می‌کنیم نوع بدون سینی این محصول را که با دکوراسیون های مدرن امروزی تطابق بیشتری دارد تهیه کنید چون دارای رنگ های بسیار زیبایی هستند و رنگ‌های آنها بسیار شیک و زیبا است.

برای خرید این سینگ می توانید مستقیماً و بی واسطه با مراکز پخش آنها تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری را در مورد نمونه‌های مختلف آن و از جمله نوع بدون سینی به دست آورد و در نهایت در صورت تمایل ثبت سفارش و خرید را با حداقل قیمت ممکن انجام دهید تا به این ترتیب این محصول با نرخ رقابتی در اختیار شما قرار گیرد و بتوانید از آن برای ارائه به دیگر بازارها نیز استفاده کنید.

خرید عمده توسط فروشگاه های لوازم خانگی نیز امکان پذیر است و باعث می شود تا خرده فروشی این سینک ها سود بیشتری را نصیب فروشندگان فروشگاهی این محصول زیبا نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما