مرکز سفارش سینک گرانیتی مشکی طلایی

مرکز سفارش سینک گرانیتی مشکی طلایی یکی از تخصصی ترین فروشگاه های عرضه کننده این محصول به صورت آنلاین بوده که با برقراری امکان خرید اینترنتی بهترین برند ها و مدل های سینک را با قیمتی عالی و مناسب با گارانتی معتبر و ضمانت نامه در اختیار مشتریان و خریداران عزیز قرار می‌ دهد تا شما به راحتی بتوانید برند های مختلف را مشاهده و بررسی کنید و طبق نیاز خود خرید خود را انجام دهید.

مرکز سفارش سینک گرانیتی مشکی طلایی

نکاتی برای تشخیص سینک گرانیتی مشکی

نکاتی برای تشخیص سینک گرانیتی مشکی سینک گرانیتی در چند سال اخیر با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است این محصول توسط برند های مطرح ایرانی و خارجی تولید و به فروش می‌ رسد اما برخی از سودجویان سینک های غیر بهداشتی پلاستیکی و سیمانی را با جنس های فایبرگلاس هم تولید کرده و با نام سینک گرانیتی به فروش می‌رساند.

در درجه اول برای تشخیص سینک های گرانیتی باید روی آن ضربه بزنید، سینک گرانیتی صدایی شبیه به صدای ظروف چینی را به خوبی می دهند در حالی که سینک های فایبرگلاس صدای پلاستیک دارد. توجه داشته باشید گرانیت به هیچ عنوان خط و خش بر نمی دارد اما نمونه تقلبی و غیر اصل به راحتی خط و خش برداشته و نشان نامرغوب بودن جنس است.

معمولاً سینک اصل گرانیت وزن بالایی دارد که به راحتی با یک دست جابه‌جا نمی‌ شود و پس از یک دوره کوتاه مدت جرم نگرفته و به راحتی پس از شستشو پاک می شود. معمولا گرانیت دارای ضخامت بیشتری است و متریالی که در آنها به کار می‌رود حدود ۸۰ درصد گرانیت و باقی آن ها رزین می باشد.

با روش های ذکر شده به راحتی می توانید سنگ گرانیت اصل را از شبه گرانیت تشخیص داده و آن را با اطمینان بیشتر خریداری کنید البته لازم به ذکر است بدانید خرید از یک مکان معتبر به شما اطمینان از اصل بودن محصول را خواهد داد.

قیمت انواع سینک گرانیتی تک لگنه

قیمت انواع سینک گرانیتی تک لگنه در هنگام خرید سینک قطعاً با تنوع بسیار بالایی از این محصول روبرو خواهید شد بنابراین بهتر است در هنگام خرید با یک کارشناس مشاوره داشته تا محصول را طبق نیاز و سلیقه خود خریداری کنید. قیمت انواع سینک تک لگنه نسبت به دولگنه کمتر است البته توجه داشته باشید مدل سینک رنگ بندی آنها ابعاد و اندازه ای که دارد، در تعیین قیمت آن بسیار تاثیر گذار است.

اندازه و عمق سینک، کیفیت مواد اولیه که در تولید آن به کار رفته، طراحی به کار رفته در تولید سینک همگی در تعیین قیمت محصول تاثیر گذار است اما در هنگام خرید باید طبق فضای آشپزخانه و دکوراسیون محصول مورد نظر را خریداری کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما