مرکز صادرات سینک گرانیتی سفید

سینک گرانیتی سفید برای خریدارن با سلیقه می تواند گزینه خوبی باشد. تولید کنندگان ایرانی سینک گرانیتی سفید را با بهترین مواد در ابعاد گوناگون به بازار های داخلی عرضه می کنند. به دلیل کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب تر این محصول در ایران از سوی کشور های خارجی درخواست داده می شود. مرکز فروش سینک گرانیتی صادراتی شرکت های بزرگی هستند که حجم زیادی از محصول تولیدی خود را به مشتری های خارجی صادر می کنند. این معامله برایشان بسیار سود آور می باشد.

 صادرات سینک گرانیتی سفید

مواد اولیه به کار رفته در سینک های گرانیتی چیست؟

استفاده از سینک گرانیتی امروزه بسیار رواج پیدا کرده است به دلیل مقاوم، ضد خش بودن و ظاهر بسیار لوکسی که دارد. تولید کنندگان با مرغوب ترین مواد اولیه این محصول را تولید می کنند. شاید شما یکی از مصرف کننده این سینک هستید. جالب است برایتان مواد اولیه ساخت این سینک را بدانید که این اطلاعات را ما در اختیار شما قرار می دهیم؛

همانطور که می دانیم این سینک ها از دو ماده اولیه در ساخت سینک های کامپوزیت گرانیت استفاده می شود. این دو ماده ماسه کوارتز و آذرین هستند. کیفیت این دو ماده کیفیت کلی سینک را شکل می دهد. محتوای رزین ها در سینک ظرفشویی فقط حدود 20 درصد است. حتی پس از این درصد کم عنصر اساسی سینک گرانیت با کیفیت خوب است. آیا متوجه شده اید که برخی از سینک های تازه خریداری شده سفید می شوند با وجود اینکه فقط برای مدت کوتاهی استفاده می شوند؟ این امر به دلیل استفاده از رزین بی کیفیت رخ می دهد. بهترین رزینی که می توانید استفاده کنید رزین های اکریلیک است.

مواد اولیه دیگر که در این نوع سینک استفاده می شود ماسه کوارتز و رزین اکریلیک است. این ها همچنین عوامل اصلی موثر بر قیمت سینک ظرفشویی هستند. به جز این دو ، مواد دیگری نیز وجود دارد که در نسبتهای کوچک نیز استفاده می شوند. اینها خمیر رنگی عامل جفت کننده و عامل پخت و غیره هستند.

سینک گرانیتی سفید

قیمت عمده سینک گرانیتی سفید طرح سنگ

سینک آشپزخانه شما باید بازتابی از سبک شخصی شما باشد. همچنین نیازهای روزمره شما را برآورده کند. ما سینک های مختلف را با مواد مختلف برای آشپزخانه های شیک شما ارئه می دهیم؛ مانند سینک گرانیتی سفید طرح سنگ و طرح سنگ و… قبل از خرید این سینک جدید و شیک مهم است که نیازهای خاص فضای خود و قیمت بازار را بررسی کرده و خریداری کنید. قطعا با قیمت مناسبی که ما برای خرید و فروش عمده این سینک ها در اختیار شما قرار دادیم شما سایت ما را برای خرید انتخاب می کنید و از خرید خود راضی می شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما