مرکز صادرات سینک گرانیتی مشکی رگه دار

سینک گرانیتی مشکی رگه دار یک سینک بسیار زیباست و ظاهر لاکچری و کاملاً مجللی دارد و در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک می‌ توان آن را استفاده کرد. امروزه صادرات سینک های گرانیتی مشکی در دستور کار تولید کنندگان قرار گرفته است که این تولیدکنندگان در واقع همان مرکز صادرات سینک گرانیت مشکی رگه دار در ایران هستند که تمهیدات و شرایط لازم را برای صادرات مطلوب این سینک گرانیتی در نظر گرفته‌اند تا این محصول در مسیر رسیدن به دست مصرف‌کننده کاملاً از آسیب‌ ها دور باشد.

مرکز صادرات سینک گرانیتی  مشکی رگه دار

آشنایی با مزایای سینک گرانیتی

آشنایی با مزایای سینک گرانیتی سینک هایی که به طور خالص از روکش گرانیتی یا سنگ گرانیت تهیه شده‌ اند سینک گرانیتی نام دارند. سینک گرانیتی نسبت به سینک های قدیمی که از فلز ضد زنگ ساخته می‌ شدند مزایای بیشتری دارد. اما تنها ایراد سینک مشکی صادراتی این است که قیمت بسیار بالایی دارد و هر قشری از جامعه توانایی خرید آن را ندارد.

اما توصیه ما به شما این است که پرداخت هزینه بالا برای خرید سینک گرانیتی ارزشمند است. چرا که شما تنها با پرداخت کردن هزینه بالا دیگر در مدت زمان طولانی احتیاجی به خرید و تعویض مجدد سینک نخواهید داشت. چرا که سینک های گرانیتی سینک هایی با دوام و با طول عمر بسیار بالا هستند که طول عمر بالای این سینک ها از مهم‌ ترین مزیت آن ها به حساب می‌آید.

از دیگر مزایای سینک گرانیتی مقاومت سایشی آن ها است. زیرا در بدنه اصلی این سینک ها سنگ گرانیت استفاده شده است و همان طور که می دانید سنگ گرانیت یک سنگ بسیار مقاومی است که سخت ترین ضربات نمی‌ توانند بر روی سطح آن اثر بگذارند. در نتیجه سینک های گرانیتی برخلاف سایر سینک های فلزی با گذشت سالیان سال جلا و براقیت خود را حفظ می‌ کنند که این نیز دومین مزیت به حساب می‌ آید.

مقاومت سینک های گرانیتی در برابر مواد شوینده فوق العاده است و شما با هر نوع ماده شوینده می توانید سطح آن ها را شستشو دهید. همچنین بر روی سطح این سینک ها رسوبی باقی نمی ماند که این نیز سومین مزیت سینک گرانیتی محسوب می‌ شود.

قیمت عمده سینک گرانیتی تک لگنه

قیمت عمده سینک گرانیتی تک لگنه سینک های گرانیتی به صورت تک لگنه یا دو لگنه طراحی می شوند که نمونه های سینک تک لگنه نسبت به نمونه های دیگر ابعاد کوچک تری دارند. سینک تک لگنه معمولاً برای آشپزخانه های کوچک کاربرد دارد و طراحی آن به گونه‌ ای انجام شده است که بتوان کارایی مطلوبی را از آن به انجام رساند.

قیمت عمده سینک گرانیتی تک لگنه از آن جایی که نسبت به قیمت تکی این محصولات مناسب تر است لذا فروشندگان و تامین کنندگان اصلی این محصولات، سینک گرانیتی را به صورت عمده در ویترین خود قرار می دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما