نرخ سینک گرانیتی دو لگنه

امروزه استفاده از انواع متفاوت سینک ظرفشویی مانند سینک گرانیتی دو لگنه، در محیط های متفاوت ساختمانی مانند محیط های اداری و مسکونی، به راهکاری مناسب برای داشتن یک سینک ظرفشویی با کیفیت و مقاوم تبدیل شده است. دسترسی به پایین ترین نرخ سینک گرانیتی از طریق شرکت ارائه دهنده مرکزی این محصول برای مصرف کنندگان گوناگون آن مانند استفاده کنندگان داخلی و تجاری که بسته صادرات این محصول را به بسیاری از کشورهای مختلف دیگر دارند، به راحتی فراهم می باشد.

نرخ سینک گرانیتی دو لگنه

نحوه نگهداری از سینک گرانیتی

نحوه نگهداری از سینک گرانیتی با توجه به برخی از نکات برای نگهداری از سینک گرانیتی می تواند کاربری و استفاده طولانی مدت از این محصول را برای مصرف کنندگان آن تضمین نماید. از این رو برای آشنایی بیشتر با این موارد در ادامه با ما همراه باشید.

  • جلوگیری از ضربه: باید توجه داشت که بسیاری از لوازم که ما در طول روز با آن سر و کار داریم معمولاً در مقابل انواع ضربات آسیب پذیر هستند. از این رو انواع متفاوت سینک گرانیتی را نیز برای حفظ بهتر، از گزند و برخورد هرگونه ضربه احتمالی حفظ نمود.
    هرچند باید یادآور شد که بسیاری از ضربات عادی مانند برخورد ظروف، افتادن یک استکان یا موارد دیگری از این دست برای سینک گرانیتی آسیب زا نمی‌ باشد.
  • عدم برخورد مواد شیمیایی: بسیاری از محصولات شوینده دارای خاصیت اسیدی مانند انواع جرم گیر ها و مواد شوینده که دارای خاصیت خورنده می باشند، می توانند به بافت سینک‌گرانیتی نیز آسیب وارد نمایند.
    از این رو باید توجه داشت که در هنگام استفاده از چنین مواد شوینده یا ایجاد کننده واکنش شیمیایی، صفحه سینک گرانیتی را از احتمال برخورد با مواد آسیب زا به دور نگه داشت.
  • سایش و ایجاد خش: لوازم برنده مختلف مانند انواع چاقو ها و لوازم که دارای لبه های تیز هستند می‌ توانند در هنگام برخورد با سطوح مختلف با ایجاد خراش یا تاثیر گذاری بر روی سطح مد نظر شما، آسیب غیر قابل جبرانی را به لوازم مورد استفاده ای از قبیل سینک‌ گرانیتی وارد نمایند.
    بنابراین توجه نمایید که لوازمی که دارای زوایای تیز هستند، به صورت مستقیم با سطح گرانیتی سینک برخورد ننمایند.
  • حرارت بیش از اندازه: قرارگیری سینک گرانیتی در مقابل حرارت مستقیم و یا مقدار دمای بالا می تواند به بافت این محصول آسیب بسیار خطرناکی را وارد نمایید.
    بنابراین باید توجه داشت که پرتاب شعله به سمت سینک گرانیتی می تواند موجب از بین رفتن بافت گرانیت موجود بر روی سطح سینک شود.
    البته نباید از یاد برد که نوع گرانیت به کار رفته در این محصول، به شکل انتخاب شده است که امکان انجام تمام امورات روزانه مانند شستشوی ظروف با آب داغ و موارد دیگری از این دست به راحتی امکان پذیر می باشد.

آشنایی با انواع سینک گرانیتی

آشنایی با انواع سینک گرانیتی شرکتهایی که در زمینه تولید انواع سینک گرانیتی فعالیت می کنند معمولاً گونه های مختلفی از این محصول را در اختیار مصرف‌ کنندگان آن قرار می‌دهند. از جمله محبوب ترین نوع سینک‌ گرانیتی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • مدل های تک لنگه: سینک تک لگنه گرانیتی دارای یک کاسه برای جمع‌ آوری آب و همچنین انجام مراحل شستشو می باشد.
    ابعاد این محصول نسبت به سایر سینک ها می تواند کوچک تر باشد. همچنین امکان به کارگیری آن در محیط های چه مقدار ظرف مورد نیاز برای شست و شو کمتر است معمولاً با استقبال بیشتری همراه می‌ شود.
  • مدل های دو لنگه: مدل محبوب تر از انواع سینک گرانیتی، مدل های دو لنگه یا دارای دو سینی برای جمع‌ آوری آب و همچنین انجام مراحل شستشو می باشد.
    این محصول به دلیل آنکه مقدار ظرف بیشتری را می‌توان با استفاده از آن مورد شستشو قرار داد، از محبوبیت بیشتری در میان استفاده کنندگان این قبیل محصولات برخوردار می باشند.
    همچنین استفاده از این محصول برای شستشوی انواع میوه و سبزی نیز بسیار مناسب تر است. چرا که وجود دو قسمت متفاوت، امکان جداسازی مواد شسته شده از مواد غیر تمیز را به ارمغان می آورد.

مشخصات فنی سینک گرانیتی

مشخصات فنی سینک گرانیتی مشخصات فنی سینک گرانیتی مرغوب معمولاً بر اساس موارد گوناگون مانند سر فصل های زیر مورد بررسی قرار می گیرد.

  1. ابعاد سینک: شرکت های دست اندرکار در تولید سینک باکیفیت معمولاً این محصول را در اندازه های گوناگون تولید می کنند تا استفاده از آن در شرایط محیطی گوناگون و همچنین در آشپزخانه هایی با مقدار محدودیت مکانی متفاوت امکان پذیر باشد.
    البته باید گفت بسیاری از انواع سینک تولید شده توسط شرکت های تولید کننده، دارای اندازه های استاندارد می باشند امکان استفاده از آن را در کابینت ها و محصولات آشپزخانه پیش ساخته نیز فراهم می‌ آورد.
  2. نوع کاسه سینک: استفاده از اشکال مختلف هندسی برای تولید قسمت کاسه سینک، امکان طراحی مدل های متفاوتی از این محصول را برای شرکت های تولید کننده به وجود آورده است. باید توجه داشت که در سال‌ های اخیر مدل‌ های متنوع تری مانند سینکهای با کاسه مربع شکل، چند ضلعی، کاسه‌ای و موارد دیگری از این دست نیز توسط شرکت تولید کننده راهی بازار می شود.
  3. شیوه نصب: مدل های متنوع انواع سینک ظرفشویی معمولاً چگونه تولید می شوند که امکان استفاده از آنها در شیوه اصلی روکار و توکار وجود داشته باشد.
    از این رو در میان محصولات ارائه شده توسط مرکز تولید کننده سینک ظرفشویی گرانیتی می‌ توان به محصولاتی برخورد نمود که امکان استفاده از آنها بر روی کابینت های ام دی اف به صورت توکار، کابینتهای فلزی به صورت روکار و موارد دیگری از این دست وجود دارد.

عرضه سینک گرانیتی روکار

عرضه سینک گرانیتی روکار امروزه در بسیاری از مراکز مسکونی و همچنین اداری استفاده از سینک گرانیتی روکار به‌ عنوان یکی از شگردهای اصلی برای ایجاد فضای مناسب برای شستشوی ظروف و دسترسی به فضای مناسب برای انجام شستشو های روزانه محسوب می شود.
همچنین باید توجه داشت که این نوع از سینک ظرفشویی به دلیل قرار گیری و رویه کابینت های گوناگونی چوبی و ام دی اف و همچنین محصولات دیگری از این دست، قابلیت استفاده در هنگام تغییر دکوراسیون و نیز به وجود می آورند.

خرید سینک گرانیتی از طریق مرکز عرضه این محصول برای استفاده کنندگان گوناگونی از قبیل شرکت های ارائه دهنده خدمات ساختمانی، تجار صادر کننده، مصرف کنندگان سازمانی و اداری و سایر گزینه های دیگر امکان پذیر می باشد. بنابراین شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مانند قیمت نهایی این محصول و همچنین شیوه دریافت آن، با کارشناسان بخش فروش هم این مجموعه در ارتباط باشید و سفارش خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به راحتی به ثبت برساند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما