پخش مستقیم سینک گرانیتی سفید رگه دار

سینک گرانیتی سفید رگه دار یکی از بهترین و زیبا ترین سینک هایی می باشد که امروزه تولید شده است. این سینک ها از سنگ گرانیت تولید شده اند، این محصولات مقاومت بسیار بالایی دارند و به دلیل اینکه از رنگ سفید تولید شده اند بسیار زیبا و مدرن می باشند. این گونه محصولات توسط مراکز پخش مستقیم سینک گرانیتی سفید رگه دار در کشور پخش می شوند. رگه های سیاه روی این سنگ ها باعث شده تا سینک بسیار زیبا شود.

پخش مستقیم سینک گرانیتی سفید رگه دار

آنچه باید در مورد سینک گرانیتی رگه دار بدانید؟

آنچه باید در مورد سینک گرانیتی رگه دار بدانید؟ در این مقاله می خواهیم‌ مطالبی را ارائه دهیم و آنچه باید در مورد سینک گرانیتی رگه دار بدانید را گوییم. سینک گرانیتی رگه دار یکی از انواع سینک هایی است که در ایران تولید می شود، این سینک مقاومت بسیار بالایی دارد و ضد ضربه می باشد، در رنگ های سفید و مشکی تولید می شود و باعث مدرن شدن فضای آشپزخانه های داخلی می شود.

سینک های گرانیتی به صورت ساده و رکه دار موجود می باشد، این سینک ها در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند و سینک های گرانیتی بسیار چشم نواز و لوکس هستند، علاوه بر این ضد خش می باشند و هنگامی که اشیای تیز به آن‌ برخورد کرد خش نمی گیرند، علاوه بر این ضد لک هستند و آشغال ها را می توانید به زودی و به آسانی از آن پاک کنید. این گونه محصولات بهداشتی هستند و باعث می شود محیط های آشپزخانه تان تمیز و پاکیزه بماند. قیمت سینک رگه دار بر اساس رنگ و جنسش شان متفاوت می باشد.

قیمت عمده سینک گرانیتی رگه دار

قیمت عمده سینک گرانیتی رگه دار قیمت عمده سینک گرانیتی رگه دار بسیار مناسب می باشد، البته قیمت این محصولات را بر اساس فاکتور های متعددی می سنجند، مانند: جنس و کیفیت، ضخامت، رگه دار و ساده بودن آن ها تعیین می شود. سنگ های گرانیتی امروز مورد توجه ی معماران داخلی و خارجی ساختمان های لوکس قرار گرفته اند، سینک گرانیتی سفید باعث می شود تا محیط آشپز خانه ی شما لوکس و روشن شود. البته قیمت عمده ی این محصولات را بر اساس دو لگن و تک لگن بودن آن می سنجند‌.

سینک گرانیتی تک لگن برای آشپز خانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این گونه سینک های جدید آنای باکتریال هستند و ضد باکتری اند. این گونه سینک ها به گونه ای تولید شده است که لکه ی آب بر رویشان باقی نمی ماند و بر خلاف سینک های استیل ضد لکه می باشند و به هیچ عنوان نمی شکنند. ضد ضربه بودن این گونه سینک ها باعث شده تا مورد توجه ی خریداران قرار بگیرد. این محصولات به هیچ عنوان خم و غر نمی شوند‌.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما