کارخانه توزیع سینک گرانیتی تک لگنه گرد

سینک گرانیتی تک لگنه گرد یکی از مدل های موجود در بازار است. سینک گرانیتی امروزه طرفداران خاص خود را در صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان پیدا کرده است. کارخانه سنگ گرانیتی انواع سینگ های ظرفشویی تک لگنه، دو لگنه و دیگر مدل های را به تمام بازار ایران و حتی کشورهای دیگر توزیع می کند. این کارخانه با توجه به متریالهای موجود و استفاده از ابزار الات پیشرفته بهترین نوع سینگ ظرفشویی را تولید کرده و آن را توزیع می کند. برای خرید و آگاهی از قیمت انواع سینگ گرانیتی تک لگنه به سایت ما مراجعه کنید.

کارخانه توزیع سینک گرانیتی تک لگنه گرد

ابعاد سینک گرانیتی

ابعاد سینک گرانیتی تک لگنه امروز شکل و رنگ و جنس سینگ در زیبایی و طراحی آشپز خانه نقش بسیار زیادی دارد. افراد همیشه به دنبال جنس خوب و زیبایی برای استفاده برای محل زندگی خود می باشند .سینگ تک لگنه گرانیتی یک گزینه مناسب برای اشپز خانه های کوچک که فضای کمی دارند می باشد. در اشپز خانه های کوچک فضای کافی برای به کار گیری از سینگ های دو لگنه نیست. پس طراحان تولید سینگ های ظرفشویی توانسته اند، با طراحی مدل های زیبا و شیک برای اشپز خانه های کوچک سینگ تک لگنه طراحی کنند.

ابعاد سینگ گرانتیتی تک لگنه معمولا در اندازه های استاندارد تولید می شود، تا کار نجار وقتی کابینت را می سازد راحت باشد و بداند که برای سینگ چ مقدار صفحه کابینت را باید برش بدهد. برخی سینگ های تک لگنه تنها دارای کاسه می باشد برخی نیز علاوه بر کاسه، سینی نیز دارند که ابعاد هر کدام با هم تفاوت هایی دارد. معمولا سینگ تک لگنه همراه با سینی در ابعاد یک متر در نیم متر می باشد. یعنی ۱۰۰در ۵۲ می باشد. سینگ های دو لگنه تنها تفاوت آن در طول می باشد. سینگ های تک لگنه بدون سینی نیز در ابعاد ۵۰*۵۰ می باشد. این مدل برای فضاهای بسیار کوچک به کار برده می شود. به طول کلی برای سفارش سینک گرانیتی باید به فضایی که سینگ در آنجا به کار می رود توجه کرد. سینک گرانیتی تک لگنه گرد در گراسینک تنوع زیادی دارد.

سفارش انواع سینک گرانیتی گرد

سفارش انواع سینک گرانیتی گرد فروشگاه های که در فروش سینگ های آشپز خانه فعالیت دارند، می توانند برای سفارش انواع سینک گرد تک لگنه، دو لگنه ، بدون سینی و همراه سینی به شرکت تولیدی ما مراجعه کنند، و خرید خود را به صورت عمده و مستقیم انجام دهند. همچنین از قیمت های استثنایی ما بهره مند شوند. علاوه بر این می توانید برای خرید تکی سینگ گرانیتی به نشانی سایت ما مراجعه کنید و سینگ ظرفشویی را با بهترین کیفیت به صورت اینترنتی سفارش دهید. ابتدا از انواع رنگ و مدل را در سایت دیدن کنید، و بعد اقدام به ثبت سفارش کنید.

این سینک های گرانیتی به دلیل زیبایی و درخششان باعث جذب مشتری و زیبایی محیط و اشپزخانه شما می شوند.گراسینک سایت فروش مستقیم انواع سینک گرانیتی در ایران می باشد. ما این محصولات را با ارزان ترین قیمت به مشتریان خرد و عمده عرضه می کنیم . قیمت فروش انواع سینک گرانیتی در این سایت به نسبت بازار ارزان تر است. همین امر حاشیه سود بیشتری را برای خریداران عمده فراهم کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما