کارخانه توزیع سینک گرانیتی رگه دار

سینک گرانیتی رگه دار برای آشپزخانه های مدرن و نصب بر روی کابینت های ام دی اف یکی از جدیدترین و در عین حال کاربردی ترین مدل های موجود در بازار است. مزیت های این نوع سینک سبب شده تا شرکت های خدماتی در این حوزه اقدام به طراحی مدل های جدید با قابلیت نصب در آشپزخانه های مختلف کنند. کارخانه توزیع برای افزایش فروش خود می تواند راهکارهای مختلف و در عین حال آسان نسبت به سایر رقبای خود در پیش گیرد.

کارخانه توزیع سینک گرانیتی رگه دار

آشنایی با انواع سینک گرانیتی

آشنایی با انواع سینک گرانیتی شاید از آن جمله افرادی باشید که تاکنون نام سینک گرانیتی به گوش شما نخورده است و با جنس، نوع کاربرد و دیگر ویژگی های آن آشنایی ندارید. عمده محصولات موجود در بازار از جنس استیل هستند و در اکثر خانه های ایرانی، سینک هایی با این جنس و مدل های ساده نصب می شوند. چند سالی است که محصولی جدید با نام سینک گرانیتی به بازار عرضه شده است که مدل های مختلفی بر حسب نوع کارایی، طرح و محل نصب دارد.

سینک گرانیتی همانطور که از نامش پیداست از ترکیب گرانیت، مواد آکریلیک و رزین ها ساخته شده است. حدود 80 درصد از ترکیبات اولیه را گرانیت و مابقی را رزین تشکیل می دهند. به همین علت نیز شاهد مقاوم فیزیکی و شیمیایی این نوع سینک نسبت به انواع مدل های قدیمی تر هستیم.

این محصولات از نظر رنگ عمدتاً به مدل های مشکی، سفید و رگه دار با زمینه سفید دسته بندی می شوند. البته سینک های گرانیتی قهوه ای، خاکستری و کرمی نیز طرفداران خاص خود را دارند. مدل های رگه دار از نظر طرح و شکل ظاهری جدیدتر بوده و نصب آنها برای آشپزخانه های مدرن سبب زیباتر شدن هر چه بیشتر محیط می شود.

انواع سینک گرانیتی از نظر نوع نصب نیز به مدل های توکار و زیرکابینتی دسته بندی می شوند. لوازم جانبی این محصولات متناسب با ابعاد، نوع طراحی و محل نصب آنها تفاوت هایی با یکدیگر دارند. البته فراموش نکنید که ابعاد سینک های گرانیتی مانند دیگر مدل ها متناسب با اندازه و ابعاد کابینت تعیین می شوند.

مرجع خرید سینک گرانیتی مشکی

مرجع خرید سینک گرانیتی مشکی برای خرید جدیدترین انواع سینک مشکی گرانیتی باید قبل از هر موردی به مناسب بودن رنگ آن با زمینه اصلی کابینت و طرح آشپزخانه توجه کنید. اگر رنگ کابینت ها تیره است به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم سینک های مشکی و تیره با طرح های رگه دار یا ساده انتخاب کنید. چرا که باعث تاریک شدن محیط آشپزخانه می شود.

نکته دوم در هنگام خرید این محصولات اطمینان از کیفیت برند مدنظر و ارائه خدمات پس از فروش در صورت هر گونه خرابی احتمالی قبل یا بلافاصله بعد از نصب است. به همین علت توصیه می کنیم مراکز و مرجع توزیع سینک رگه دار گرانیتی معتبر یا نمایندگان فروش فعال را برای سفارشات عمده یا تکی انتخاب کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما