کارخانه توزیع سینک گرانیتی ضد خش

سینک گرانیتی ضد خش یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین سینک ها است. همیشه باید در نظر داشت که در هنگام شستن ظرف اگر وسیله سنگین یا ظرفی به روی سینک بیفتد سینک دچار آسیب و خش نشود. بنابراین سینک ظرفشویی باید تحمل ضربه را داشته باشد. سینک استیل که رایج ترین نوع سینک است در برابر ضربه و اجسام سنگین سوراخ می شود و مقاومت پایینی دارد. اما سینک گرانیتی و ضدخش مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. کارخانه توزیع سینک گرانیتی با تاسیس یک فروشگاه آنلاین در حوزه معرفی و فروش این محصول به صورت عمده و جزئی فعالیت می کند.

انواع طرح سینک گرانیتی ایرانی

انواع سینک ظرفشویی بعد از کابینت ها می تواند زیباترین اجزای آشپزخانه به شمار آیند. سینک ها از نظر متریال در انواع مختلفی تولید می گردند؛ مانند سینک استیل، سنگی، سرامیکی و گرانیتی که در این مطلب به نوع ترکیبی سرامیک گرانیتی آن می پردازیم.

قیمت سینک گرانیتی ضد خش

سینک گرانیتی ضد خش ویژگی های مثبتی دارد. که به چند مورد آن می توان اشاره کرد:

  • ضد خش و ضد ضربه می باشد
  • از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است
  • لک و کثیفی نمی‌پذیرد
  • احتمال خوردگی آن وجود ندارد
  • ضد آلودگی و آنتی باکتریال است
  • طرح های زیبایی برای آن موجود می باشد

سینک های سرامیک گرانیتی دارای تراکم بیشتری نسبت به سایرین هستند. همچنین ظاهر زیبا و جلوه خاصی به قسمت ظرفشویی آشپزخانه می بخشد. این سینک ضد ضربه دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود و می توان به راحتی آن را تمیز نمود.

در نظر داشته باشید که گراسینک یکی از مراکز معتبر توزیع سینک ضدخش می باشد. انواع سینک گرانیتی ایرانی را با قیمت ارزان ارائه می دهیم. شما می توانید با استفاده از وب سایت این مجموعه محصولی با کیفیت و مرغوب را با اطمینان خاطر تهیه نمایید.

فروشنده بهترین سینک روکار

 بهترین سینک گرانیتی روکار

فروشنده بهترین سینک گرانیتی ضد خش با لطف خدا توانسته در زمینه توزیع سینک ضدخش حرفی برای گفتن داشته باشد. سینک های گرانیتی با کیفیت عالی و قیمتی مناسب در کشور توزیع و پخش می گردد. سراسر ایران می توانند این محصول را خریداری کنید. در هنگام خرید پشتیبانی و مشاوره لازم در حوزه خرید و قیمت آن به مشتریان داده می شود.

شما می توانید در کوتاهترین زمان به صورت حضوری و غیر حضوری و آنلاین سفارش دهید. پس از ثبت سفارش شما، محصول خود را در هر جای ایران که حضور دارید دریافت می کنید. همچنین مشتریان ما در خارج از ایران نیز می توانند به صورت انلاین محصول خود را خریداری نمایند. گراسینک افتخار می کند که با درآمیختن علم و تجربه بهترین محصول را به بازار ارائه کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما