کارخانه تولید سینک تک لگنه گرانیتی

اشپزخانه در هر خانه ای مانند قلب در بدن است که زیبایی آن تاثیر زیادی بر روحیه ی اعضای خانواده دارد. انتخاب یک سینک مناسب سبب زیبا تر شدن آشپزخانه می شود. سینک های گرانیتی به دلیل تنوع رنگ و طرح یکی از پر طرفدار ترین نوع سینک ها به شمار می روند. در این کارخانه تولید سینک گرانیتی، سینک تک لگنه گرانیتی در بالاترین کیفیت ساخته می شود و با حذف واسطه این نوع سینک ظرفشویی در قیمتی بسیار ارزان به سراسر کشور ارسال می شود.

کارخانه تولید سینک تک لگنه گرانیتی

مشخصات فنی سینک گرانیتی تک لگنه

مشخصات فنی سینک گرانیتی تک لگنه سینک گرانیتی تک لگنه یکی از انواع سینک های گرانیتی به شمار می رود که بیش تر در مکان هایی که فضای کمی برای نصب سینک ظرف شویی دارند استفاده می شود. این نوع سینک می توانند بدون سینی یا دارای سینی بسیار کوچکی باشد.

عمق این سینک ظرفشویی نسبت به ابعاد آن کمی بزرگ تر طراحی می شود تا توانایی شستشوی ظروف بزرگ و یا مقادیر زیادی از میوه و سبزیجات و … را داشته باشد. سینک گرانیتی تک لگنه دارای صفحه ای ضد خش است تا بعد از استفاده مداوم در آن هیچ نوع خط و خشی ثبت نشود و ترک نخورند.

سینک گرانیتی در برابر فشار مقاومت زیادی دارد تا بتواند فشار زیادی را تحمل کند و هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نشود. سینک های تک لگنه بعد از گذر زمان تغییر رنگ نمی دهند و کیفیت رنگ آن ها کاهش نمی یابد.

عرضه انواع سینک گرانیتی سفید

عرضه انواع سینک گرانیتی سفید در بین انواع رنگ های سینک های گرانیتی ، سینک گرانیتی سفید پر فروش تر هستند و از آن ها استقبال زیادی شده است. زیرا رنگ سفید سبب بزرگ تر و دلباز تر به نظر رسیدن آشپزخانه می شود و قابلیت ست شدن با هر نوع دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه را دارد.

برای خرید سینک گرانیتی باید از مراکز معتبر اقدام کنید تا محصول خریداری شده بعد از استفاده ی مداوم کیفیت خود را از دست ندهد. در این مجموعه انواع سینک تک لگنه سفید عرضه می گردد. شما می توانید سفارش خود را در هر ساعتی از شبانه روز ثبت نمایید.

در هنگام خرید کارشناسان این مجموعه به شما کمک می کنند تا انتخاب بهتری با توجه به فضای اشپزخانه تان داشته باشید. شما می توانید از خدمات پس از فروش بهره مند شوید. ما با ارائه گارانتی کیفیت محصول تولیدی خود را تضمین می کنیم. هدف ما کسب رضایت شما خریداران محترم است در راستای رسیدن به این هدف ما نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا محصول خریداری شده در سریع ترین زمان ممکن بدون هیچ گونه آسیبی برای شما ارسال شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما