کارخانه تولید سینک گرانیتی ایرانی مشکی

کارخانه تولید سینک گرانیتی ایرانی مشکی با استفاده از بیشترین سنگ گرانیتی اصل و رعایت تمام استاندارد های جهانی سعی می کند محصولی مثال زدنی را تولید و روانه بازار ها نماید سینک گرانیتی به وسیله سنگ گرانیت، رزین های اکریلیک، مواد پلیمری و رنگ ساخته شده است و در رنگ های مختلفی مانند دودی، بژ، سیاه، سفید و کرم وجود دارد که کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال است به همین دلیل امکان رشد کپک و قارچ روی آن وجود ندارد.

کارخانه تولید سینک گرانیتی ایرانی مشکی

نکاتی برای تشخیص سینک گرانیتی ایرانی

نکاتی برای  تشخیص سینک گرانیتی ایرانی برای تشخیص سینک گرانیتی ایرانی باید به نکات زیر توجه بفرمایید:

  • برای تشخیص اصل بودن سینک گرانیتی می توانید با سکه روی آن ضربه بزنید و اگر صدای سنگ یا چینی به گوش رسید نشان می دهد که محصول اصل و از سنگ گرانیت ساخته شده است اما اگر صدای پلاستیک و بمی دارد نشانه تقلبی بودن آن است.
  • اگر جسم فلزی را روی سینک گرانیتی اصل بکشید به هیچ عنوان خط و خش روی ایجاد نمی شود مگر این که جنس سینک فایبر گلاس باشد.
  • سینگ گرانیتی اصل وزن سنگینی دارد و به راحتی جا به جا نمی شود به طوری که بین 20 تا 23 کیلو گرم وزن آن می باشد.
  • سینکی که در هنگام ریختن آب داغ یا گرمای زیاد بوی مواد شیمیایی یا فایبر بدهد نشان دهنده این است که سینک از فایبرگلاس ساخته شده است در حالی که سینک گرانیت اصل با ریختن آب روی آن هیچ بویی نمی دهد.

صادرات انواع سینک گرانیتی ارزان

صادرات انواع سینک گرانیتی ارزان صادرات انواع سینک گرانیتی ارزان با بالاترین کیفیت انجام می شود به همین دلیل صادرکنندگان آن ضمن سود آوری توانسته اند ارزآوری عالی هم نصیب کشور کنند علاوه بر این مزیت های فراوان سینک گرانیتی اصل موجب گردیده صادرات آن افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • دوام و مقاومت بالاتری نسبت به سینک های چینی و شیشه ای دارد و در برابر خط و خش، سایش، خراشیدگی و ضربه مقاومت بالایی دارد.
  • خاصیت آنتی باکتری دارد و از رشد باکتری ها و میکروب ها بر روی آن جلوگیری می کند بسیار محکم و سخت است و طول عمر آن بالا می باشد.
  • با گذشت زمان به هیچ عنوان دچار تغییر رنگ نمی شود به دلیل طراحی زیبایی که دارد بهترین گزینه برای آشپزخانه های با سبک مینیمالیستی و مدرن می باشد و می تواند ظاهری منحصر به فردی را تقدیم آشپزخانه شما کند.
  • در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد به طوری که می تواند تا دمای 280 درجه سانتی گراد در برابر حرارت مقاومت کند.
  • به راحتی تمیز می شود و می توانید اسفنج را به صابون آغشته کنید و روی سینک بکشید در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که برای شستن سینک به هیچ عنوان نباید از مواد شیمیایی و سفید کننده استفاده کنید و همین ها موجب شده اند همیشه و در هر شرایطی خرید سینک ارزان گرانیتی و سینک گرانیتی مشکی رونق فراوانی پیدا کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما