کارخانه تولید سینک گرانیتی ایرانی

یکی از زیبا ترین و شیک ترین انواع سینک های ظرفشویی برای داخل آشپزخانه سینگ گرانیتی است این کالا بسیار شیک و از جنسی بسیار عالی تولید شده است و شما این امکان را دارید که از رنگ های مختلف این کالا مطابق میل و سلیقه خود استفاده نمایید. کارخانه تولید سینک گرانیتی ایرانی این محصول بسیار زیبا و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و در انواع رنگ با بهترین مواد اولیه تولید و محصول را در تمام بازار های داخلی کشور توزیع و در دسترس تمام متقاضیان قرار داده است.

کارخانه تولید سینک گرانیتی ایرانی

آشنایی با نحوه نصب سینک گرانیتی

آشنایی با نحوه نصب سینک گرانیتی سینک گرانیتی، یکی از انواع کالا های لوکس و بسیار حساس محسوب می شود که امروزه به دلیل نوع تولید و شکل و ظاهر مدرنی که دارد بیشتر افراد تمایل به نصب این نوع کالا در آشپزخانه خود هستند اما برای خرید و نصب، این نوع سینک حتی اگر احساس، می کنید که این کار یعنی نصب سینک را انجام داده اید و فردی فنی هستید بهتر است به نصاب این کار بسپارید زیرا نصب سینک گرانیتی نکات بسیار ظریف و ریزی دارد که اگر به خوبی رعایت نشود ممکن است کار لب پر شود و این سبب ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد.

به هر حال اگر تصمیم دارید سینک گرانیتی را خود نصب نمایید بهتر است ابتدا آن از دقیق وو بلندی سینک را محاسبه نمایید و محل قرار دادن سینک را از هر سمت حدود 1.5 سانت اضافه تر در نظر بگیرید زیرا لبه های سینک این قسمت را پوشش، می دهد و از طرفی با این کار سینک آسیب نخواهد دید تلاش کنید قسمت نصب شیر آب را از قسمت رویی سینک با دریل سوراخ کنید تا ظاهر سینک آسیب نبیند.

قسمت هایی که در زیر و داخل کابینت قرار داده می شود را به خوبی و با آب بندی مناسب نصب نمایید و سپس تمام اطراف سینک را با چسب آکواریوم با شکلی بسیار منظم آب بندی نمایید.

فروشگاه عمده سینک گرانیتی باکیفیت

فروشگاه عمده سینک گرانیتی باکیفیت تولید کننده سینک گرانیتی باکیفیت این کالای شیک و بسیار زیبا را از بهترین انواع مواد اولیه با طراحی های بسیار شیک و زیبا و در انواع رنگ تولید کرده است و کالا را در فروشگاه به تمام متقاضیان ارائه داده است تا بتوانند از این محصول درجه یک و زیبا خریداری نمایند.

تولید کننده سینک گرانیتی را با قیمتی بسیار عالی و مناسب ارائه داده است اما با حضور در فروشگاه و خرید مستقیم و بی واسطه به صورت عمده و کلان شما می توانید این کالای مدرن و زیبا را با قیمتی بسیار ارزان‌تر تهیه نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما