انواع کاسه روشویی سنگی توکار و نکات مهم برای نگهداری

روشویی سنگی توکار یکی از پرطرفدارترین انواع کاسه روشویی در بازار است که برای نگهداری از آن باید به نکات مهمی توجه کرد. اگرچه شوینده‌های صورت سنگی گران‌تر از سایر شوینده‌های روشویی هستند، اما همچنان در بین مردم محبوب هستند. تنها مشکلی که مشتریان را نگران می کند نحوه حفظ کیفیت کاسه روشویی است.

با این دانش، شرکت ما که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید انواع کاسه روشویی می باشد، علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، قبل از خرید، مشاوره رایگان و همچنین نحوه نصب و نگهداری حوض سنگی را ارائه می دهد.

امروزه کاسه سنگی روشویی یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابزار حمام و لوازم بهداشتی برای شستن دست و صورت است.کاسه های سنگ شوی معمولاً از سرامیک یا سنگ ساخته می شوند و در واقع دو ماده اصلی مورد استفاده در تولید کاسه روکش های سنگی هستند.

استفاده از کاسه های سنگی لوکس و مدرن در سرویس های بهداشتی به زیباتر و چشمگیرتر شدن فضای داخلی این مکان ها کمک می کند. انواع کاسه و مدل های سنگ شویی وجود دارد که می توان به شامل توکار و روکار اشاره کرد.

اما قیمت هر کاسه با توجه به نوع و مدل حوض و نوع سنگ استفاده شده در تولید آن متفاوت است. علاوه بر نوع و مدل کاسه روشویی، عوامل دیگری نیز بر قیمت کاسه روشویی تأثیر می گذارد.

این عوامل عبارتند از:

1-شستشوی برند: همانطور که می دانید برترین برندهای شوینده سنگ شوی در قیمت آن تاثیر دارند.

از این رو می توان برند را یکی از عوامل مهم در قیمت سنگ شویی و کاسه سنگ روشویی دانست. با این حال، نمونه های محلی ارزان تر هستند. شرکت ما کاسه های شستشوی سنگی مدرن را با قیمت مناسب تولید می کند.

2- مواد رختشویی: لباسشویی در انواع مختلفی مانند شستشوی فلزی، چینی، سرامیکی و سنگی تولید می شود که در این میان شستشوی سنگ قیمت بیشتری دارد. زیرا این نوع شستشو از سنگ های مرغوب و مناسب برای خدمات بهداشتی ساخته می شود.

3- سایز لگن: از آنجایی که روشویی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود، طبیعتاً هر چه سایز لگن و کاسه بزرگتر باشد، قیمت آن بیشتر می شود، زیرا برای ساخت آن از سنگ های بیشتری استفاده شده است.

4-شستشوی مدل: همانطور که در بالا ذکر شد، روشویی در انواع و مدل های مختلف تولید می شود که در این صورت روشویی مدرن و لوکس قیمت بالاتری نسبت به شستشوهای ساده مانند شستشوی چینی و فلزی دارد.

5- سیستم های شستشوی سنگ دارای لوازم جانبی خاصی هستند که می تواند در قیمت این مواد تاثیر بسزایی داشته باشد.

به عنوان مثال به آینه ها، پیشخوان ها، کابینت ها و شیرآلاتی که به همراه سینک سرو می شوند، لوازم آرایشی گفته می شود.

کاسه سنگی یکی از رایج ترین انواع کاسه سنگ شویی، کاسه سنگ شویی است.

در این مدل کاسه سینک سنگی در زیر پیشخوان قرار می گیرد تا تمام سطح آن توسط نوع سنگ مصرفی مانند سنگ مرمر یا گرانیت یا کابینت و غیره پوشانده شود.

این نوع حوض سنگی به دلیل عمر طولانی و عمر طولانی همواره پرفروش ترین و پرطرفدارترین کاسه سنگ شویی از زمان علیم باستان بوده است. آن هم طرفداران خاص خودش را دارد.

لازم به ذکر است که کاسه های کاسه شوی سنگی مزایای خاص خود را دارند که استفاده همزمان از این کاسه ها با شیرهای خطی و دیواری از مزایای این حوض است. این امر باعث انعطاف پذیری زیادی در هماهنگی و ترکیب تجهیزات داخلی سرویس های بهداشتی می شود.

قیمت این نوع کاسه نسبت به انواع دیگر مانند کاسه روشویی کمتر است و دانستن این موضوع به دلیل طراحی کاسه حائز اهمیت است.

نتیجه اینکه حفظ کاسه حوض سنگی بسیار مهم است و دانستن نکات حفظ آن باعث می شود این حوض سنگی عمر طولانی داشته باشد و زیبایی آن به مرور زمان حفظ شود.

همچنین دقت در انتخاب نوع کاسه در انتخاب با توجه به محیط نصب که می تواند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و یا محیط بهداشتی باشد حائز اهمیت است زیرا قیمت شستشوی سنگ با توجه به مدل، نوع و متریال متفاوت است. شرکت ما سابقه ای طولانی در تولید انواع کاسه و سینک شستشوی سنگی با استفاده از متعارف ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات صنعت سنگ دارد که می توانید منسبی گراین را برای خرید شما انجام دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما