صادرات انواع سینک گرانیتی روکار باکیفیت

سینک گرانیتی روکار رایج ترین مدل از سینک ها است. همانند پازل بر روی قسمت برش خورده کانتر های آشپزخانه نصب می‌ شود. نظم خاصی را بر روی کانتر آشپزخانه ایجاد می‌ کند. سینک گرانیتی ساختار مستحکمی دارد. در برابر عوامل مخرب مانند رطوبت یا ضربه و سایش عملکرد مطلوبی را از خود نشان می‌ دهد. طول عمر آن بسیار بالا است. بنابر این صادرات انواع سینک روکار با کیفیت در دستور کار معتبر ترین تولید کنندگان این محصولات قرار گرفته است.

صادرات انواع سینک گرانیتی روکار باکیفیت

دلایل پر طرفدار بودن این نمونه سینک ها چیست؟

سینک گرانیتی در سال های گذشته رتبه برتر پر فروش ترین سینک های ظرفشویی را به خود اختصاص داده است. زیرا این سینک ها به دلیل شکل و شمایل خاص شان موجب زیباتر شدن ظاهر آشپزخانه‌ ها می‌ شوند و فضای لوکسی را به ارمغان می آورند. اما علاوه بر زیبایی این محصولات، یکی از دلایل پر طرفدار بودن سینک گرانیتی مقاومت این سینک ها و عملکرد مطلوب شان است.

در واقع این سینک ها از آن جایی که از سنگ گرانیت تهیه شده‌ اند، در برابر رطوبت مقاومت بسیار خوبی دارند. در تماس مستقیم با آب به هیچ عنوان دچار تخریب یا پوسیدگی نمی شوند. سطح سینک های گرانیتی سیقلی و براق است.

همچنین سینک گرانیتی روکار در برابر ضربات و خط و خش بسیار مقاوم هستند. این مقاومت از دیگر دلایل پر طرفدار بودن سینک‌ گرانیتی است. نمونه سینک های استفاده شده، در طی سالیان به هیچ عنوان دچار سایش و خراش نمی شوند. شکل ظاهری خود را همانند روز اول حفظ کرده اند.

سینک های گرانیتی طول عمر بالایی دارند. سینک های گرانیتی نیاز به تعویض زود هنگام ندارند. همان طور که مشخص است، سینک های استیل طول عمر کمتری دارند. این دسته سینک ها به مرور براقیت خود را از دست می دهند.

قیمت سینک گرانیتی روکار طرح سنک

قیمت کلی سینک روکار طرح سنگ

سینک گرانیتی روکار طرح سنگ یک سینک بسیار زیبا و کاربردی است که ظاهر لوکسی دارد.همچنین بر زیباتر شدن آشپزخانه تاثیر فوق‌ العاده‌ ای می‌ گذارد. این سینک های گرانیتی با کیفیت نسبت به سینک های معمولی قیمت بیشتری دارند. البته گران بودن قیمت سینک روکار گرانیتی ارزش دارد. چرا که شما تنها با پرداخت هزینه بالا برای خرید محصول دیگر احتیاجی به تعویض و خرید مجدد سینک ظرفشویی نخواهید داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما